16:28:31 | 17.09.2014

Poziv na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga – ALGEBRA

Poštovani,

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA i Algebra pozivaju Vas na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga koja se održava u terminu od 01.10.2014 – 03.10.2014 od 09:00 – 17:00 sati.

Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trainera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.

Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.

Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite priliku jer je seminar besplatan odnosno financiran od strane MINPO-a.

Predavanja se održavaju od 01. do 03.10.2014. u terminu od 09:00 – 17:00 sati prostoru Algebre, na adresi Špire Brusine 16/2 u gradu Zadru.

U slučaju interesa, lijepo Vas molimo da svoje prijave proslijedite gđi Danijeli Ražnjević na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  ili na broj 023 315 888.

U nastavku pogledajte CV predavača i nastavni plan radionice.

 

Krešimir Drvar

Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike. Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.

Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.

 

Nastavni plan radionice

Sadržaj:

·         1. dan: Google AdWords osnove

o   Uvod u AdWords

o   Upravljanje računom

o   Kampanje i grupe oglasa

o   Načini targetiranja:

o   Prema ključnim riječima / izrazima

o   Logacijski i jezični targeting

o   Retargeting

o   Formati oglasa

o   Budžeti i licitacije

o   Optimizacija

o   Upravljanje većim brojem računa

·         2. dan: Google AdWords search i prikazivačka mreža

o   Search network

o   formati oglasa u search mreži

o   kvaliteta oglasa i prihvatne stranice

o   Pomoćni alati (keyword tool)

o   Mjerenje i optimizacija

o   Profitabilnost i rast

o   Display network

o   Google prikazivačka mreža

o   Tipovi oglasa

o   Načini targetiranja (placements, topics, keywords, retarget)

o   Oglašavanje na Youtubeu

o   Tipovi oglasa

o   Oglašavanje na mobilnim uređajima

·         3. dan: Google Analytics

o   Uvod u analitiku web sjedišta

o   Sučelje GA

o   Kreiranje profila, instalacija kôda za praćenje

o   Standardni izvještaji

o   Real-time

o   Posjetitelji (Audience)

o   Izvori posjetitelja (Traffic sources)

o   Sadržaj (Content)

o   Konverzije

o   Postavljanje ciljeva

o   Praćenje događaja (Events)

o   Proizvoljni izvještaji

o   Integracija sa Webmaster tools

o   Integracija sa AdWords servisom

o   Google Trends

 

 

 

Poslijednja izmjena dana 26.06.2019