ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses

Cilj projekta ADRION 5 SENSES je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.

 

Više informacija

  • Naziv: ADRION 5 SENSES - Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses
  • Partner/i: U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke
  • Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partner
  • Ukupna vrijednost projekta: 1.437.076,09 EUR
  • Intenzitet potpore: 85%
  • Program Europske teritorijalne suradnje: INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.
  • Cilj: Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja
  • Aktivnosti: Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera
  • Razdoblje provedbe projekta: 01. siječnja 2018. - 30. travnja 2021.