

Prilagodba pristupačnosti
U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 1, mjera 1.1, operacija 1.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza II’.
Cilj ovog natječaja je pružanje potpore lokalnim dionicima u definiranju, kreiranju, olakšavanju i provedbi lokalnih politika zapošljavanja i upravljanja ljudskim potencijalima kroz partnerski pristup u Republici Hrvatskoj.
Natječaj je otvoren do 27. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.
Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=530
U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 5, mjera 5.1, operacija 5.1.1, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Jačanje socijalnog dijaloga’.
Natječaj je otvoren do 19. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.
Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=527
U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 2, mjera 2.1, operacija 2.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom’.
Natječaj je otvoren do 16. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.
Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=523
Glavna ideja može se sažeti kao inovacija malih i srednjih poduzeća kroz Eko Smart-stambeno zbrinjavanje starijih osoba.
CEI-ova uloga u projektu je podizanje svijesti o ovoj temi u 18 SEI članica diljem srednje i istočne Europe, kako bi se mogle pružiti konkretne mogućnosti za njihov razvoj i “zeleni” rast u novim tržišnim segmentima. Budući da su posrednička tijela poput regionalnih razvojnih agencija važna ciljna skupina za širenje informacija o ovom projektu, informaciju prosljeđujemo svim zainteresiranima, odnosno potencijalnim krajnjim korisnicima.
Iz praktičnih razloga, objavu Vam dostavljamo u privitku Wider press release by CEI – post-KOM 1
Potpisivanjem ugovora s deset poduzetničkih potpornih institucija krenula je druga faza projekta „e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”. Projekt se financira sredstvima iz fondova Europske unije (IPA IIIc) čiji je cilj educirati poduzetnike kako uz pomoć e-poslovanja pojačati konkurentnost, a time i profitabilnost poslovanja.
Na svečanosti potpisivanja ugovora bili su ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, predstavnici Delegacije Europske unije u Hrvatskoj, predstavnici deset poduzetničkih potpornih institucija i voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski. U prvoj fazi projekta iz fondova EU povučeno je 10 milijuna kuna uz pomoć kojih je nabavljena informatička oprema i organizirane brojne radionice na kojima su eksperti educirali poduzetnike.
U drugoj fazi projekta je temeljem natječaja odabrano 10 novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama. Očekuje se kako će ukupna vrijednost ove faze također iznositi oko 10 milijuna kuna.
„Ministarstvo će nastaviti s pružanjem podrške razvoja e-poslovanja u Hrvatskoj što će izravno utjecati na smanjenje troškova i povećanje efikasnosti tvrtki“, rekao je ministar Gordan Maras.
Koliko je e-poslovanje važno za poslovanje tvrtki, najbolje govori podatak Europske komisije kako je od 1995. do danas produktivnost tvrtki u Europi porasla 50 posto zahvaljujući rastu ICT sektora.
„Moć interneta je velika i mi kao potrošači smo tek dirnuli vrh ledene sante. Uvjeren sam kako će ovaj projekt pomoći hrvatskim poduzetnicima da postanu konkurentniji i efikasniji na europskom tržištu“, kazao je voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski.
Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.
Nakon uspješno završene prve faze projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-Poslovanje), započinje II. faza projekta s ciljem daljnjeg poboljšanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz povećanje razine svijesti o prednostima upotrebe elektroničkog poslovanja i trgovanja. Naime, u Europskoj uniji u prosjeku čak 43% građana trguje preko interneta, a u Hrvatskoj samo 17%.
Temeljem natječaja odabrano je deset novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama.
Svečano predstavljanje II. faze projekta e-Poslovanje održat će u srijedu, 19. lipnja 2013., s početkom u 10.30 sati u Informacijskom centru Europske unije u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 6.
Na predstavljanju će sudjelovati:
Neposredno uoči svečanog potpisivanja ugovora s odabranim poduzetničkim potpornim institucijama predstavnici dvije institucije iz prve faze projekta predstavit će svoja trogodišnje iskustva.
Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.
Temeljem Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, Strategije Vladinih programa za razdoblje 2013.-2015., Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu i projekcije za 2014. i 2015. godinu („Narodne novine“, broj 139/12.), i Zakona o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu („Narodne novine“ broj 139/2012.) Ministarstvo turizma, Ministarstvo poduzetništva i obrta (u nastavku Ministarstva) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (u nastavku HAMAG INVEST) provode program unapređenja ponude turističkog sektora u 2013. godini „1000 BAZENA za hrvatski turizam“.
Ovom prilikom Vas pozivamo na završnu konferenciju projekata “ITHREU – Italija i Hrvatska: partnerstvo za Europu” te “ACOST – Koordiniranje aktivnosti za razvoj turizma”, programa prekogranične suradnje Republika Hrvatska – Italija, koji se financiraju sredstvima talijanskog Ministarstva gospodarskog razvoja (zakon 84/2001). Cilj provedbe ovih projekata je unaprijediti suradnju dviju država – Italije i Republike Hrvatske, sa posebnim naglaskom na suradnju sa županijama Jadranske Hrvatske.
Tema konferencije su mogućnosti financiranja u sljedećem financijskom razdoblju, s naglaskom na prekograničnu suradnju. Osobitu pozornost obratiti ćemo na 6 sektora koji su bili relevantni za provedbu projekta ITHREU i ACOST:
– istraživanje i razvoj
– turizam
– prirodna i kulturna baština
– sustavi održive pokretljivosti
– energetske uštede i obnovljivi izvori energije te
– socijalna skrb i zdravstvo
Ciljevi izlaganja su sljedeći:
– Spoznati način kako funkcionira sustav EU fondova u Hrvatskoj, o tome kako će funkcionirati sustav EU projekata u strukturnim fondovima u uvjetima članstva u EU (pregled nove regulative za SF)
– Najnovije preporuke EK za financiranje hrvatskih projekata i novosti u novoj regionalnoj podjeli
– Način prijave projekata
– Osvrt na projekte prekogranične suradnje
Završna konferencija održati će se 17. lipnja 2013. s početkom u 9:00 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije d.o.o. ZADRA-e, na adresi Grgura Budislavića 99, Zadar.
U prilogu Vam dostavljamo dnevni red konferencije i biografiju predavača , direktorice tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. iz Zagreba, gospođe Ane Fresl.
Radujemo se Vašem dolasku.
S poštovanjem,
Voditelj projekta
Josip Matassi
Dnevni red – završna konferencija ITHREU i ACOST
Danas je u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA-e održana promotivna konferencija projekta TALKING BOOKS – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons, sufinanciranog iz IPA II instrumenta pretpristupne pomoći EU, u sklopu Programa prekogranične suradnje Hrvatska- Bosna i Hercegovina 2007-2013. Na konferenciji je prisustvovalo ukupno 27 sudionika- predstavnika partnerskih institucija i medija.
U konkurenciji projektnih prijedloga prijavljenih na 2. poziv za prikupljanje projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava unutar IPA CBC CRO-BIH 2007.-2013., projekt “Talking Books – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons” odabran je za sufinanciranje. Projekt Talking Books u skladu je s programskim prioritetom 2 : Poboljšanje kvalitete života i socijalne kohezije, i mjerom 2.2: Poboljšanje dostupnosti svih usluga u lokalnoj zajednici u pograničnom području. Opći cilj projekta je doprinijeti poboljšanju kvalitete života i socijalne kohezije u Zadarskoj županiji i Banjalučkoj regiji, omogućujući slijepim i slabovidnim osobama pristup obrazovanju.
Glavne aktivnosti su upravljanje projektima, poboljšanje pristupačnosti usluga utemeljenih u zajednici kroz provedbu nove opreme i nabavke bibliovozila, jačanje ljudskih kapaciteta zaposlenika i slijepih i slabovidnih osoba, razmjena iskustava između institucija i razvoj audio knjiga, i promocija.
Dana 20. ožujka 2013. godine potpisana su dva Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, ukupne vrijednosti 99.889,47 EUR, jedan za aktivnosti na području Republike Hrvatske, drugi za aktivnosti na području Bosne i Hercegovine. Provedba samog projekta započela je 21. ožujka 2013. godine, odnosno prvi dan nakon potpisivanja Ugovora. Znanstvena knjižnica Zadar, kao funkcionalni vodeći partner i Gradska organizacija slijepih Banja Luka krenule su odmah s provedbom ovog hvalevrijednog projekta koji se odnosi na uključivanje slijepih i slabovidnih osoba u aktivnosti svakodnevnog života.
Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za provedbu aktivnosti na području Republike Hrvatske, Zadarske županije i svih gradova i općina unutar županije, vrijedan je 49.955,17 EUR, bit će proveden od strane Znanstvene knjižnice Zadar u suradnji s partnerskom institucijom Razvojnom agencijom Zadarske županije. Aktivnosti na području Bosne i Hercegovine, ukupne vrijednosti 49.934,30 EUR provodit će nositelj projekta za područje Gradska organizacija slijepih Banja Luka, u suradnji s partnerskim institucijama Gradskom razvojnom agencijom Banja Luka i Savezom slijepih Republike Srpske.
Znanstvena knjižnica Zadar će svih 12 mjeseci koordinirati projektom uz potporu svojih stručno educiranih suradnika.
Izrada & održavanje: Point Web Factory