16:28:31 | 17.09.2014

Poziv na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga – ALGEBRA

Poštovani,

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA i Algebra pozivaju Vas na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga koja se održava u terminu od 01.10.2014 – 03.10.2014 od 09:00 – 17:00 sati.

Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trainera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.

Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.

Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite priliku jer je seminar besplatan odnosno financiran od strane MINPO-a.

Predavanja se održavaju od 01. do 03.10.2014. u terminu od 09:00 – 17:00 sati prostoru Algebre, na adresi Špire Brusine 16/2 u gradu Zadru.

U slučaju interesa, lijepo Vas molimo da svoje prijave proslijedite gđi Danijeli Ražnjević na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  ili na broj 023 315 888.

U nastavku pogledajte CV predavača i nastavni plan radionice.

 

Krešimir Drvar

Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike. Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.

Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.

 

Nastavni plan radionice

Sadržaj:

·         1. dan: Google AdWords osnove

o   Uvod u AdWords

o   Upravljanje računom

o   Kampanje i grupe oglasa

o   Načini targetiranja:

o   Prema ključnim riječima / izrazima

o   Logacijski i jezični targeting

o   Retargeting

o   Formati oglasa

o   Budžeti i licitacije

o   Optimizacija

o   Upravljanje većim brojem računa

·         2. dan: Google AdWords search i prikazivačka mreža

o   Search network

o   formati oglasa u search mreži

o   kvaliteta oglasa i prihvatne stranice

o   Pomoćni alati (keyword tool)

o   Mjerenje i optimizacija

o   Profitabilnost i rast

o   Display network

o   Google prikazivačka mreža

o   Tipovi oglasa

o   Načini targetiranja (placements, topics, keywords, retarget)

o   Oglašavanje na Youtubeu

o   Tipovi oglasa

o   Oglašavanje na mobilnim uređajima

·         3. dan: Google Analytics

o   Uvod u analitiku web sjedišta

o   Sučelje GA

o   Kreiranje profila, instalacija kôda za praćenje

o   Standardni izvještaji

o   Real-time

o   Posjetitelji (Audience)

o   Izvori posjetitelja (Traffic sources)

o   Sadržaj (Content)

o   Konverzije

o   Postavljanje ciljeva

o   Praćenje događaja (Events)

o   Proizvoljni izvještaji

o   Integracija sa Webmaster tools

o   Integracija sa AdWords servisom

o   Google Trends

 

 

 

Last modified on Wednesday, 26 June 2019 09:25