15:18:19 | 11.11.2015

Poziv na edukativnu radionicu u sklopu projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA organizira jednodnevnu edukativnu radionicu „Provedba i praćenje provedbe Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije“ u sklopu projekta ” STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”.

Projekt “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”, nositelja Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE počeo je s provedbom dana 10. prosinca 2014. godine. Ovaj 20 mjeseci dug projekt se provodi uz lokalne partnere Zadarsku županiju i Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Zadar. Ukupna vrijednost projekta iznosi 42.611,10 eura od čega 29.849,08 eura sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Radionica „Provedba i praćenje provedbe Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije“ namijenjena je članovima Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Zadarske županije (PVTR), a održat će se u petak, 20. studenoga 2015. godine s početkom u 9 sati u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije, Grgura Budislavića 99 u Zadru.

Cilj radionice „Provedba i praćenje provedbe Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije“ jest educirati članove PVTR-a na temu provedbe i praćenja provedbe Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije kako bi pojedine institucije, članovi PVTR-a koji su direktno odgovorni za provođenje i praćenje mjera i aktivnosti definiranih u Strategiji razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014.-2020. unaprijedili svoje tehničke kapacitete i tako bili u mogućnosti na sustavan i učinkovit način provoditi i pratiti provedbu Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014.-2020.

Službeni poziv, kao i program rada radionice možete vidjeti ovdje.

 

Last modified on Wednesday, 26 June 2019 09:25