Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Objavljen natječaj Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom

U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 2, mjera 2.1, operacija 2.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom’.

Natječaj je otvoren do 16. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.

Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=523

 

 

 

Centralno Europska Inicijativa(CEI) pokrenula zanimljiv i inovativan projekt “WIDER” financiran putem EU sredstava

Glavna ideja može se sažeti kao inovacija malih i srednjih poduzeća kroz Eko Smart-stambeno zbrinjavanje starijih osoba.

CEI-ova uloga u projektu je podizanje svijesti o ovoj temi u 18 SEI članica diljem srednje i istočne Europe, kako bi se mogle pružiti konkretne mogućnosti za njihov razvoj i “zeleni” rast u novim tržišnim segmentima. Budući da su posrednička tijela poput regionalnih razvojnih agencija  važna ciljna skupina za širenje informacija o ovom projektu, informaciju prosljeđujemo svim zainteresiranima, odnosno potencijalnim krajnjim korisnicima.

Iz praktičnih razloga, objavu Vam dostavljamo u privitku Wider press release by CEI – post-KOM 1

Predstavljena druga faza EU projekta “e-Poslovanje” – Kreće educiranje poduzetnika kako povećati konkurentnost uz pomoć interneta

Potpisivanjem ugovora s deset poduzetničkih potpornih institucija krenula je druga faza projekta „e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”. Projekt se financira sredstvima iz fondova Europske unije (IPA IIIc) čiji je cilj educirati poduzetnike kako uz pomoć e-poslovanja pojačati konkurentnost, a time i profitabilnost poslovanja.

Na svečanosti potpisivanja ugovora bili su ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, predstavnici Delegacije Europske unije u Hrvatskoj, predstavnici deset poduzetničkih potpornih institucija i voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski. U prvoj fazi projekta iz fondova EU povučeno je 10 milijuna kuna uz pomoć kojih je nabavljena informatička oprema i organizirane brojne radionice na kojima su eksperti educirali poduzetnike.

U drugoj fazi projekta je temeljem natječaja odabrano 10 novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama. Očekuje se kako će ukupna vrijednost ove faze također iznositi oko 10 milijuna kuna.

Ministarstvo će nastaviti s pružanjem podrške razvoja e-poslovanja u Hrvatskoj što će izravno utjecati na smanjenje troškova i povećanje efikasnosti tvrtki“, rekao je ministar Gordan Maras.

Koliko je e-poslovanje važno za poslovanje tvrtki, najbolje govori podatak Europske komisije kako je od 1995. do danas produktivnost tvrtki u Europi porasla 50 posto zahvaljujući rastu ICT sektora.

 

Moć interneta je velika i mi kao potrošači smo tek dirnuli vrh ledene sante. Uvjeren sam kako će ovaj projekt pomoći hrvatskim poduzetnicima da postanu konkurentniji i efikasniji na europskom tržištu“, kazao je voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski.

 

Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.

 

 

 

 

 

 

SVEČANO PREDSTAVLJANJE EU PROJEKTA e-POSLOVANJE (“Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”, Faza II.)

Nakon uspješno završene prve faze projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-Poslovanje), započinje II. faza projekta s ciljem daljnjeg poboljšanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz povećanje razine svijesti o prednostima upotrebe elektroničkog poslovanja i trgovanja. Naime, u Europskoj uniji u prosjeku čak 43% građana trguje preko interneta, a u Hrvatskoj samo 17%.

Temeljem natječaja odabrano je deset novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama.

Svečano predstavljanje II. faze projekta e-Poslovanje održat će u srijedu, 19. lipnja 2013., s početkom u 10.30 sati u Informacijskom centru Europske unije u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 6.

Na predstavljanju će sudjelovati:

  • Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta,
  • Paul Vandoren, šef Delegacije Europske unije u RH,
  • Radoslaw Piontek, direktor projekta (Ecorys Polska),
  • Leszek Jakubowski, voditelj projektnog tima (ECORYS Polska)
  • Vlatko Martinović, voditelj projekta (MINPO),
  • Monika Begović, voditelj projekta (Ecorys Polska).

Neposredno uoči svečanog potpisivanja ugovora s odabranim poduzetničkim potpornim institucijama predstavnici dvije institucije iz prve faze projekta predstavit će svoja trogodišnje iskustva.

Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.

Otvoren Javni poziv iz programa ‘1000 bazena za hrvatski turizam’!

Temeljem Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine,  Strategije Vladinih programa za razdoblje 2013.-2015., Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu i projekcije za 2014. i 2015. godinu („Narodne novine“, broj 139/12.), i Zakona o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu („Narodne novine“ broj 139/2012.) Ministarstvo turizma, Ministarstvo poduzetništva i obrta (u nastavku Ministarstva) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (u nastavku HAMAG INVEST) provode program unapređenja ponude turističkog sektora u 2013. godini „1000 BAZENA za hrvatski turizam“.

Sredstva mogu koristiti trgovačka društva, obrti i zadruge, za izgradnju i opremanje vanjskih bazena minimalne površine 30 kvadratnih metara i unutarnjih bazena minimalne površine 20 kvadratnih metara. Sredstva će se dodjeljivati za bazene izgrađene od 1. siječnja do 31. listopada 2013. godine, a  ukupno je za ovogodišnji program osigurano 10 milijuna kuna, s time da je 60 posto sredstava iz proračuna Ministarstva turizma, a 40 posto iz proračuna Ministarstva poduzetništva i obrta. Maksimalno će se po projektu dodjeljivati 50 tisuća kuna ili do 50 posto ukupne vrijednosti investicije.
Izmjenom Pravilnika o jednostavnim građevinama i radovima Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, povećana je tlocrtna površina pomoćne građevine koja se gradi na građevinskoj čestici postojeće zgrade, što se odnosi i na bazene, s dosadašnjih 24 na 100 kvadratnih metara te za te bazene sada neće trebati građevinska dozvola.
Cjeloviti tekst javnog poziva pročitajte OVDJE, program ‘1000 bazena za hrvatski turizam’ OVDJE, a obrazac za prijavu možete preuzeti OVDJE.
Pitanja vezana za program ‘1000 bazena za hrvatski turizam’ možete uputiti na adresu e-pošte: bazeni@mint.hr

Poziv na završnu konferenciju projekata ITHREU i ACOST

Ovom prilikom Vas pozivamo na završnu konferenciju projekata “ITHREU – Italija i Hrvatska: partnerstvo za Europu” te “ACOST – Koordiniranje aktivnosti za razvoj turizma”, programa prekogranične suradnje Republika Hrvatska – Italija, koji se financiraju sredstvima talijanskog Ministarstva gospodarskog razvoja (zakon 84/2001). Cilj provedbe ovih projekata je unaprijediti suradnju dviju država – Italije i Republike Hrvatske, sa posebnim naglaskom na suradnju sa županijama Jadranske Hrvatske.

Tema konferencije su mogućnosti  financiranja u sljedećem financijskom razdoblju, s naglaskom na prekograničnu suradnju. Osobitu pozornost obratiti ćemo na 6 sektora koji su bili relevantni za provedbu projekta ITHREU i ACOST:

–          istraživanje i razvoj

–          turizam

–          prirodna i kulturna baština

–          sustavi održive pokretljivosti

–          energetske uštede i obnovljivi izvori energije te

–          socijalna skrb i zdravstvo

 

Ciljevi izlaganja su sljedeći:

– Spoznati način kako funkcionira sustav EU fondova u Hrvatskoj, o tome kako će funkcionirati sustav EU projekata u strukturnim fondovima u uvjetima članstva u EU (pregled nove regulative za SF)

– Najnovije preporuke EK za financiranje hrvatskih projekata i novosti u novoj regionalnoj podjeli

– Način prijave projekata

– Osvrt na projekte prekogranične suradnje

 

Završna konferencija  održati će se 17. lipnja 2013.  s početkom u 9:00 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije d.o.o. ZADRA-e, na adresi Grgura Budislavića 99, Zadar.

U prilogu Vam dostavljamo dnevni red konferencije i biografiju predavača , direktorice tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. iz Zagreba, gospođe Ane Fresl.

Radujemo se Vašem dolasku.

 

S poštovanjem,

Voditelj projekta

Josip Matassi

 

 

Dnevni red – završna konferencija ITHREU i ACOST

O predavaču_Fresl

Održana promotivna konferencija projekta TALKING BOOKS

Danas je u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA-e održana promotivna konferencija projekta TALKING  BOOKS – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons, sufinanciranog iz IPA II instrumenta pretpristupne pomoći EU,  u sklopu Programa prekogranične suradnje Hrvatska- Bosna i Hercegovina 2007-2013.  Na konferenciji je prisustvovalo ukupno 27 sudionika- predstavnika partnerskih institucija i medija.

U konkurenciji projektnih prijedloga prijavljenih na 2. poziv za prikupljanje projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava unutar IPA CBC CRO-BIH 2007.-2013., projekt “Talking Books – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons” odabran je za sufinanciranje. Projekt Talking Books u skladu je s programskim prioritetom 2 : Poboljšanje kvalitete života i socijalne kohezije, i mjerom 2.2: Poboljšanje dostupnosti svih usluga u lokalnoj zajednici u pograničnom području. Opći cilj projekta je doprinijeti poboljšanju kvalitete života i socijalne kohezije u Zadarskoj županiji i Banjalučkoj regiji, omogućujući slijepim i slabovidnim osobama pristup obrazovanju.

Glavne aktivnosti su upravljanje projektima, poboljšanje pristupačnosti usluga utemeljenih u zajednici kroz provedbu nove opreme i nabavke bibliovozila, jačanje ljudskih kapaciteta zaposlenika i slijepih i slabovidnih osoba, razmjena iskustava između institucija i razvoj audio knjiga, i promocija.

Dana 20. ožujka 2013. godine potpisana su dva Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, ukupne vrijednosti 99.889,47 EUR, jedan za aktivnosti na području Republike Hrvatske, drugi za aktivnosti na području Bosne i Hercegovine. Provedba samog projekta započela je 21. ožujka 2013. godine, odnosno prvi dan nakon potpisivanja Ugovora. Znanstvena knjižnica Zadar, kao funkcionalni vodeći partner i Gradska organizacija slijepih Banja Luka krenule su odmah s provedbom ovog hvalevrijednog projekta koji se odnosi na uključivanje slijepih i slabovidnih osoba u aktivnosti svakodnevnog života.

Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za provedbu aktivnosti na području Republike Hrvatske,  Zadarske županije i svih gradova i općina unutar županije, vrijedan je 49.955,17 EUR, bit će proveden od strane Znanstvene knjižnice Zadar u suradnji s partnerskom institucijom Razvojnom agencijom Zadarske županije. Aktivnosti na području Bosne i Hercegovine, ukupne vrijednosti 49.934,30 EUR provodit će nositelj projekta za područje Gradska organizacija slijepih Banja Luka, u suradnji s partnerskim institucijama  Gradskom razvojnom agencijom Banja Luka i Savezom slijepih Republike Srpske.

Znanstvena knjižnica Zadar će svih 12 mjeseci koordinirati projektom uz potporu svojih stručno educiranih suradnika.

Predstavljen Katalog investicijskih projekata Hrvatske gospodarske komore

Bazu investicijskih projekata, koja sadrži 108 privatnih i javnih investicijskih projekata u različitim fazama pripremljenosti iz 20 županija, predstavila je Hrvatska gospodarska komora. Procjenjuje se kako je ukupna vrijednost projekata oko 5,9 milijardi eura. Podaci o projektima koji su u katalogu prikupljeni su kroz mrežu županijskih komora. Cilj ovog kataloga je potencijalnim ulagačima na jednom mjestu pružiti objedninjene podatke o mogućnostima investiranja u Hrvatsku. Dostupan je i zakonodavan okvir za ulaganja, a katalogom se nude i mogućnosti domaćim poduzetnicima da ponude svoje ideje široj publici.
Katalog se ažurira na dnevnoj bazi, besplatan je, dostupan na hrvatskom i engleskom jeziku i čini dio promotivnih materijala koje HGK predstavlja poslovnim izaslanstvima u posjetu Hvatskoj, odnosno hrvatskih izaslanstava u inozemstvu. Među projektima koji se nalaze u katalogu, po broju i vrijednosti prevladavaju projekti iz sektora turizma, gdje se nalazi njih čak 32 i procjenjuju se na vrijednost od gotovo 3 milijarde eura. Gledano po broju projekata po županijama, najzastupljenije su Ličko-senjska i Primorsko-goranska županija, dok su po procjenjenoj vrijednosti projekata na prvom mjestu Zadarska i Primorsko-goranska županija.
Katalog je dostupan klikom na: http://projekti.hgk.hr/
Slika: google images

Pregled natječaja koji završavaju u šestom mjesecu

Donosimo Vam pregled natječaja koji su otvoreni i završavaju u kratkom razdoblju. Riječ je o natječajima u kojima se dodjeljuju bespovratna sredstva (grantovi), a odnose se na Republiku Hrvatsku, regiju i zemlje Europske unije.

Naziv natječaja: Mjere za obuku i informiranje radničkih organizacija
Traje do: 23.05.2013.
 
Naziv natječaja: Poduka o digitalnoj forenzici 
Traje do: 24.05.2013.
Naziv natječaja: CIP – EIP Potpora javnoj nabavi za inovativna rješenja 
Traje do: 28.05.2013.
Naziv natječaja: Operativni program potpora sektorima prerađivačke industrije za 2013. godinu
Traje do: 28.05.2013.
 
Naziv natječaja: FP7 – ERA Chairs Pilot Call
Traje do: 30.05.2013.
Link: http://europski-fondovi.eu/content/fp7-era-chairs-pilot-call

Naziv natječaja: FP7 – Suradnja – Artemis 2013

Traje do: 06.06.2013.
Naziv natječaja: Potpora europoskoj suradnji u polju mladih
Traje do: 03.06.2013.
Traje do: 03.06.2013.
Link: http://europski-fondovi.eu/content/televizijsko-prikazivanje
Naziv natječaja: Promidžba/pristup tržištu
Traje do: 03.06.2013.
Link: http://europski-fondovi.eu/content/promid-bapristup-tr-i-tu

Naziv natječaja: i2i Audiovisual

Traje do: 07.06.2013.
Link: http://europski-fondovi.eu/content/i2i-audiovisual

Naziv natječaja: CIP – EIP Održiva industrija za niske emisije ugljika – SILC I – 2013

Traje do: 13.06.2013.
Traje do: 13.06.2013.
Naziv natječaja: Javni poziv Ministarstva zdravlja za prijavu projektnih ideja u sektoru zdravstva
Traje do: 14.06.2013.
Naziv natječaja: CIP EIP – Promoviranje izvrsnosti klastera
Traje do: 18.06.2013.
Naziv natječaja: Potpora transnacionalnoj distribuciji europskih filmova
Traje do: 18.06.2013.
Naziv natječaja: Industrijski odnosi i socijalni dijalog
Traje do: 20.06.2013.
Naziv natječaja: Informiranje, savjetovanje i sudjelovanje predstavnika poduzetnika
Traje do: 24.06.2013.
Naziv natječaja: Mladi na djelu – podakcija 4.5. 
Traje do: 27.06.2013.
Naziv natječaja: Osnaživanje uloge organizacija civilnog društva u jačanju transparentnosti i dobrog upravljanja u državnoj upravi Republike Hrvatske
Traje do: 28.06.2013.
Naziv natječaja: Podrška programima organizacija civilnoga društva u području zagovaranja i motivacije za društveno isključene skupine
Traje do: 28.06.2013.
Naziv natječaja: Prikazivanje filmova i drugih audiovizualnih sadržaja u školama – prepeke i dobre prakse
Traje do: 30.06.2013.
Naziv natječaja: Javni poziv za iskaz interesa poduzetnika za pripremu projektnih prijedloga za Europski fond za regionalni razvoj 2013. – 2020. 
Traje do: 30.06.2013.

Podrška programima organizacija civilnoga društva u području zagovaranja i motivacije za društveno isključene skupine

Referenca: 
EUROPEAID/133666/M/ACT/HR
Datum objave:
13.05.2013.
Datum završetka natječaja:
28.06.2013.
Status:
Budžet:
1.133.530,00 eura
Podaci o ugovarateljskom tijelu:
Kratak opis natječaja:

Cilj natječaja je:

– postići održivost organizacija civilnoga društva u zagovaračkim aktivnostima u njihovoj ulozi promotora zapošljavanja, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete življenja građana u Republici Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na ranjive društvene skupine.

Specifični ciljevi:

1. ojačati kapactite zagovaračkih OCD-a za zagovaranje politika usmjerenih na promicanje zapošljivosti, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete života svih hrvatskih građana, s posebnim naglaskom na ranjivim društvenim skupinama;
2. promicati zapošljivost, društvenu uključenost i poboljšanje kvalitete života ranjivih društvenih skupina;
3. promicati partnerstva u provedbi programa u području zagovaranja i motivacije za društveno isključene skupine.

Prioriteti:

– izgradnja kapaciteta OCD-a za zagovaranje politika usmjerenih na promicanje zapošljivosti, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete života te za osnaživanje ranjivih društvenih skupina;
– osnaživanje ranjivih društvenih skupina i zagovaranje njihovih prava na zapošljavanje i društvenu uključenost;
– povećanje prepoznatljivosti OCD-a i jačanje njihovog političkog utjecaja na donositelje odluka.

Prihvatljivi prijavitelji su:

– pravne osobe
– neprofitne organizacije
– organizacije civilnoga društva ili službene mreže organizacija civilnoga društva sa sljedećim pravnim statusom: udruga, poslovna udruga, sindikat, zaklada, pravna osoba vjerske zajednice, socijalna zadruga koje su:

– osnovane u državi članici Europske unije i državi članici Europskoga gospodarskog prostora, Hrvatskoj, bivšoj Jugoslavenskoj Republici Makedoniji, Turskoj, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, uključujući Kosovo
– izravno odgovorne za pripremu i upravljanje projektom sa suprijaviteljem ili suprijaviteljima i povezanom osobom ili osobama, odnosno da ne nastupaju kao posrednik

Prihvatljive aktivnosti:

– izravno zagovaranje za ranjive društvene skupine i zajedno s njima te zagovaranje koje provode ranjive društvene skupine
– poticanje sudjelovanja civilnoga društva i aktivnog uključivanja građana u procese savjetovanja povezane s javnim politikama (osobito politike zapošljavanja i društvene uključenosti)
– aktivnosti mobiliziranja javnosti i podizanja svijesti, usmjerene na građane općenito, na određene društvene skupine ili lokalne zajednice (kao što su informativne i edukativne kampanje, kreativna uporaba medijskih kanala, javni skupovi, izložbe, interaktivne radionice, forumi za diskusiju itd.)
– stvaranje specijaliziranih internetskih portala fokusiranih na određene probleme, koji će omogućavati doprinose građana, pristup informacijama i javne debate relevantne za zapošljavanje i društvenu uključenost ranjivih društvenih skupina i transparentnije i odgovornije pružanje javnih usluga
– uspostavljanje sustava infromacijske i komunikacijske tehnologije te korištenje platformi društvenih medija za uspješno zagovaranje i nadziranje javnih politika
– razvoj novih i ojačavanje postojećih mreža OCD-a (za dijeljenje informacija), koalicija (okupljnih oko pojedinačnih pitanja ili kampanja) i saveza (dugoročnija strateška partnerstva)
– projekti praćenja politika i analize provedbe relevantnih zakona, politika i programa, usporedna analiza nacionalnih okvira politika i provedbenih struktura, izrada statistika u području zaposlenosti i društvene uključenosti, prepoznavanje najboljih praksi iz država članica EU-a koje su relevantne za Hrvatsku te poduzimanje zagovaračkih inicijativa na temelju rezultata takvih analiza (uključujući zakonodavne analize, aktivnosti lobiranja i javne kampanje)
– razvoj učinkoviih i održivih aktivnosti obrazovanja i izobrazbe povezanih s politikama zapošljavanja i društvene uključenosti;
– interno mentorstvo i izobrazba za korištenje raznih alata zagovaranja politika.

Vrijednost zatraženih bespovratnih sredstava u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga mora biti unutar sljedećeg raspona:

• najniži iznos: 50.000,00 eura
• najviši iznos: 100.000,00 eura

Svi zahtjevi za bespovratnim sredstvima dostavljeni u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga moraju imati sljedeći raspon postotka ukupnih prihvatljivih troškova projekta:

• najniži postotak: 50 % ukupnih prihvatljivih troškova projekta
• najviši postotak: 85 % ukupnih prihvatljivih troškova projekta

Izvor: http://zaklada.civilnodrustvo.hr/category/106/subcategory/328

Dokumenti: 
ATTACHMENT SIZE

Dokumenti.zip

863.72 KB

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory