Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

KALI: Održana osnivačka skupština za FLAG „Plodovi mora“

Novoosnovana lokalna inicijativa „Plodovi mora“ obuhvaća područje općina Kali, Preko, Kukljica i Sali, te Grada Zadra sa pripadajućim naseljima.

Osnivačka skupština lokalne akcijske skupine u ribarstvu – „Plodovi mora“ održana je u četvrtak 4. veljače, u 12 sati u Općinskoj vijećnici u Kalima.

Lokalna skupina u ribarstvu partnerstvo je gospodarskog, civilnog i javnog sektora, a po pravnom statusu je udruga. Osniva se radi povećanja zaposlenosti i teritorijalne kohezije. Novoosnovana udruga „Plodovi mora“ zasad okuplja osamnaest članica – osnivača, a sjedište joj je u Kalima.

Prostorno obuhvaća područje općina Kali, Preko, Kukljica i Sali, te Grada Zadra i zadarskih otoka sa svim pripadajućim naseljima. Među članicama su još poznate ribarske zadruge, tvrtke i obrti poput Kali tune, Cromarisa i Mardešića, te civilne udruge s područja grada Zadra i zadarskih otoka – Otočni sabor, Eko Zadar i druge.

Pet jedinica lokalne samouprave među osnivačima ujedno je i minimalni broj za osnivanje i dobivanje statusa FLAG-a (Lokalne akcijske skupine u ribarstvu). Ribarstveno područje mora imati više od 10 tisuća, a manje od 150 tisuća stanovnika, što je uvjet koji sa svojih 80-ak tisuća stanovnika FLAG „Plodovi mora“ također ispunjavaju.

Za predsjednika udruge na Skupštini je izabran Šime Kosor iz Ribarske zadruge Omega 3, a za voditeljicu Nina Mrkonja, oboje jednoglasno podržani.

Prijava na natječaj otvoren do 1. ožujka

Nakon osnivačke skupštine udruga još mora proći registraciju kod Ureda državne uprave u Zadru, a sve kako bi se uspjela prijaviti na natječaj za „Pripremnu potporu“ koji je otvoren do 1. ožujka 2016. Udrugu tako narednih dana očekuje ubrzana priprema potrebne dokumentacije.

Podrška razvoju Centara kompetencija

Fond: Europski fond za regionalni razvoj

Operativni program: OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

Tip natječaja: Ograničeni poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva)

Status: najava

Nadležno tijelo: Ministarstvo gospodarstva

Područje: istraživanje, tehnološki razvoj i inovacije

Sažetak: Ograničeni poziv na dostavu projektnih prijedloga (sa modalitetom trajnog poziva) za podršku razvoju Centara kompetencija provodit će se u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., Prioritet 1- Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija; Investicijski prioritet 1b – Promicanje poslovnih ulaganja u inovacijama i istraživanjima te razvoj veza i sinergija između poduzeća, istraživačko razvojnih centara i visokog obrazovanja, Specifični cilj 1.b.2. Povećanje aktivnosti istraživanja i razvoja poslovnog sektora kroz stvaranje povoljnog inovacijskog okruženja.

S obzirom da se radi o ograničenom postupku kroz Poziv za iskaz interesa za ispunjavanje kriterija za prijavu na Ograničeni poziv bit će odabrani Prijavitelji koji će imati pravo javljanja na Ograničeni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava za podršku razvoju Centara kompetencija.

Temeljem Poziva bit će dodijeljene potpore za razvoj Centara kompetencija i povezanih projekata istraživanja, razvoja i inovacija čime će se povećavati aktivnosti istraživanja, razvoja i inovacija u poslovnom sektoru u okviru tematskih i pod-tematskih  prioritetnih područja Strategije pametne specijalizacije Republike Hrvatske kroz.

Temeljem donesenog Programa potpora državne potpore temeljem ovog Poziva bit će:
–           potpore za projekte istraživanja i razvoja temeljem članka 25. Uredbe Komisije (EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014. o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora,
–           potpore za ulaganje u istraživačku infrastrukturu kojom upravljaju Centri kompetencija, na koje se odnosi članak 26. Uredbe Komisije (EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014. o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora,
–           potpore za inovacijske klastere na koje se odnosi članak 27. Uredbe Komisije (EU) br. 651/2014 od 17. lipnja 2014. o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članaka 107. i 108. Ugovora.

Centri kompetencija (CEKOM-i) mogu biti uspostavljeni kroz tri organizacijska modela:
U Modelu 1. A. CEKOM je organizacija za istraživanje i širenje znanja (izuzev javnih znanstvenih organizacija upisanih u Upisnik znanstvenih organizacija) koja ima učinkovitu suradnju sa najmanje dva poduzetnika i po potrebi jednom ili više organizacija za istraživanje i širenje znanja na projektima istraživanja i razvoja.
U Modelu 1. B. CEKOM je Konzorcij između najmanje dva  poduzetnika i jedne ili više javnih znanstvenih organizacija upisanih u Upisnik znanstvenih organizacija koji imaju učinkovitu suradnju na projektima istraživanja i razvoja.
U Modelu 2. CEKOM je Inovacijski klaster koji uključuje  najmanje tri poduzetnika i po potrebi jednu ili više organizacija za istraživanje i širenje znanja koji imaju učinkovitu suradnju na projektima istraživanja i razvoja.
U Modelu 3. CEKOM je pravni subjekt koji upravlja istraživačkom infrastrukturom

Prihvatljivi prijavitelji sukladno predviđenim modelima CEKOM-a su sljedeći:
Model 1. A. Prihvatljiv prijavitelj je organizacija za istraživanje i širenje znanja (izuzev javnih znanstvenih organizacija upisanih u Registar znanstvenih organizacija) koja je registrirana u Republici Hrvatskoj.
Model 1. B. Prihvatljiv prijavitelj je poduzetnik koji je ovlašteni punomoćnik Konzorcija koji ima sjedište, odnosno poslovnu jedinicu ili podružnicu u Republici Hrvatskoj.
Model 2. Prihvatljiv prijavitelj je poduzetnik koji vodi Inovacijski klaster (organizacija klastera) koji ima sjedište, odnosno poslovnu jedinicu ili podružnicu u Republici Hrvatskoj.
Model 3. Prihvatljiv prijavitelj je pravni subjekt (isključujući poduzetnike) koji ulaže u istraživačku infrastrukturu i ima sjedište, odnosno poslovnu jedinicu ili podružnicu u Republici Hrvatskoj.
Prihvatljiv prijavitelj u sva tri modela CEKOMA mora biti član hrvatskog klastera konkurentnosti – dokazuje se potvrdom da je prijavitelj postao član jednog ili više hrvatskih klastera konkurentnosti.

Prihvatljivi partneri u 1.a i 1.b i 2. modelu CEKOM-a su poduzetnici, javne znanstvene organizacije upisane u Upisnik znanstvenih organizacija i ostale organizacije za istraživanje i širenje znanja. Prihvatljivi Partneri su poduzetnici i organizacije za istraživanje i širenje znanja koji imaju potpisan Ugovor o konzorciju u cilju učinkovite suradnje na projektima istraživanja i razvoja.

Za dodjelu potpora iz ovog Poziva u Državnom proračunu Republike Hrvatske osigurana su sredstva u iznosu od 105.000.000,00 EUR*. Najniža vrijednost potpore koji se može dodijeliti projektu je1.000.000,00 EUR*, dok najviša vrijednost potpore koja se može dodijeliti projektu iznosi15.000.000,00 EUR*.

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću provedeno je u periodu od 23. srpnja 2015. do 21. kolovoza 2015., te je objavljeno izviješće o provedenom savjetovanju na mrežnim stranicama središnjeg državnog portala e-Savjetovanja.

Javna objava pred-odabira očekuje se krajem prvog kvartala 2016. godine.

* Iznosi će biti izraženi u HRK, izračunato po Inforeuro tečaju na dan objave Poziva

 

Program transnacionalne suradnje INTERREG ADRION – objavljen prvi poziv na dostavu projektnih prijedloga

rogram transnacionalne suradnje Interreg ADRION 2014. -2020. poziva javne i privatne organizacije sa sjedištem u Jadranskoj i jonskoj regiji na dostavu prijava u okviru prvog poziva na dostavu projektnih prijedloga. Detaljne uvjete i rokove za 1. poziv na dostavu projektnih prijedloga možete pronaći u Priručniku za prijavu (“Application Manual”) uključenom u Paket za prijavitelje (“Application Package”). Paket za prijavitelje predstavlja integralni dio ove objave poziva i može se preuzeti s programske web stranice www.interregadrion.eu.

Poziv će biti otvoren od 01. veljače 2016. do 25. ožujka 2016. do 17:00 (CET) te će se prijave vršiti u jednom koraku; projektni prijedlog s informacijama o opsegu projekta, ciljevima, aktivnostima, proračunu, partnerstvu te sva tražena popratna dokumentacija mora se dostaviti do naznačenog roka. Projektni prijedlozi dostavljaju se na engleskom jeziku putem elektronskog sustava za praćenje (e-MS) dostupnom na www.interregadrion.eu.

U Programu transnacionalne suradnje Interreg Adrion sudjeluju četiri države članica Europske unije: Grčka, Hrvatska, Italija i Slovenija te četiri IPA države: Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Srbija. Ukupan budžet programa (bez nacionalnog sufinanciranja) iznosi 99.156.616 eura, od čega će se iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) financirati 83.467.729 eura, a iz Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA) 15.688.887 eura.

Opći cilj Programa transnacionalne suradnje Interreg Adrion je putem inovativnih politika i upravljačkih procesa osnažiti europske integracije među partnerskim državama te korištenjem bogatih prirodnih, kulturnih i ljudskih resursa u okruženju Jadranskog i Jonskog mora povećati ekonomsku, socijalnu i teritorijalnu koheziju Programskog područja.

Programski dokument (Interreg V-B Adriatic-Ionian Cooperation Programme) usvojen od strane Europske komisije 20. listopada 2015. godine predstavlja pravnu osnovu ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga.

Na drugom sastanku radnih skupina predstavljena je nova vizija te ciljevi i prioriteti Županijske razvojne strategije Zadarske županije do 2020.

Izrada Županijske razvojne strategije Zadarske županije do 2020. godine u punom je jeku. U skladu s tim održan je drugi po redu sastanak radnih skupina na kojem je predstavljena vizija te postavljeni ciljevi i prioriteti što je po metodologiji izrade bio sljedeći korak, nakon što su na prvom sastanku definirane i usvojene osnovna i SWOT analiza.

Sastanak se održao 3. veljače 2016. godine, u Velikoj vijećnici Doma Zadarske županije, sa početkom u 10 sati, u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE. Na poziv Agencije sastanku se odazvalo 60 ključnih dionika iz javnog, civilnog i privatnog sektora koji su kroz konstruktivnu raspravu definirali konačni prijedlog ciljeva i prioriteta Županijske razvojne strategije.
Na samom početku sastanka ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE Sanja Peričić upoznala je prisutne sa novom vizijom Zadarske županije. Osim vizije predstavljeni su definirani ciljevi koji su u skladu sa ciljevima dokumenta Europa 2020 kojih je također tri.
Osim ravnateljice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, sastanak su predvodili i njena zamjenica Marica Babić te predstavnik ex- ante evaluatora, Ekonomskog instituta u Zagrebu, prof.dr. Nenad Starc.
S obzirom da se radi o ključnom strateškom dokumentu za razvoj Zadarske županije poduzete su dodatne metodološke mjere u njegovoj izradi. Tako je prof.dr. Starc na sastanku predstavio matricu kojom su dionici utvrđivali međusobnu razinu utjecaja među pojedinim prioritetima te im dodjeljivali ocjene ovisno o razini utjecaja.
Na ovaj način utvrđeni su ključni prioriteti za realizaciju zacrtanih strateških ciljeva za razvoj Zadarske županije.

Projekt Cowork.Net – u pripremi drugi sastanak projektnog tima

Projekt European Coworking Network (Cowork.Net) provodi Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA kao koordinator međunarodnog partnerstva. Projekt je započeo je s provedbom 10. kolovoza 2015. godine, a financiran je kroz program Erasmus+.

Ovim projektom uspostavit će se partnerstvo i suradnja između šest coworking prostora u različitim europskim zemljama. Betacowork Collaborative Working iz Belgije domaćin je drugog sastanka projektnog tima koji će se održati 11. i 12. veljače u Brusselesu. 

Na sastanku će se razgovarati o dosadašnjim aktivnostima vezanim za realizaciju planiranih projektnih outputa te dogovoriti daljnji koraci vezani za administrativnu provedbu i diseminaciju. Ovaj sastanak okupit će međunarodni projektni tim iz Belgije, Hrvatske, Latvije, Mađarske i Španjolske. Projektni tim koji uključuje predstavnike partnerskih organizacija odnosno, voditelje projekta i administrativno osoblje svih sedam partnera.

Studijsko putovanje u okviru projekta AgVenturers – Posjet 4 uspješna vinogradara i maslinara s područja Zadarske županije

Projekt „AgVenturers – motivacija i edukacija nezaposlenih mladih ljudi iz ruralnih područja u zaleđu Zadarske županije za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu“ provodi se od 6. veljače 2015. godine u sklopu programa dodjele bespovratnih sredstava „Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza II“ iz Europskog socijalnog fonda, Operativni program Razvoj ljudskih potencijala. Trajanje projekta je 18 mjeseci. Ukupna vrijednost projekta je 151.575,90 EUR, od čega Europska unija financira 76,97% odnosno 116.667,97 EUR.

Nositelj projekta je Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, a partneri na projektu su Grad Benkovac, Srednja škola kneza Branimira Benkovac, Poljoprivredna zadruga „Maslina i vino„ Polača, Hrvatska poljoprivredna komora, Pučko otvoreno učilište Zadar, Obrtnička komora Zadarske županije, Hrvatska gospodarska komora i Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA NOVA.

U cilju dodatnog podizanja svijesti mladih ljudi o potencijalu koji leži u domaćoj poljoprivredi i njihovog dodatnog motiviranja za pokretanje vlastitog posla u poljoprivredi, organiziran je jednodnevni posjet uspješnim vinogradarima i maslinarima s područja Ravnih kotara u zaleđu Zadarske županije. Najbolji način da se utječe na motivaciju je putem primjera dobre prakse. Nezaposleni mladi ljudi, polaznici obrazovanja za maslinare i vinogradare 27.siječnja 2016. godine u pratnji voditelja projekta, asistenta voditelja projekta, projektnog koordinatora za Hrvatsku poljoprivrednu komoru i 4 stručnjaka iz Poljoprivredne zadruge Maslina i vino posjetili su uspješne maslinare i vinogradare.

Polaznici obrazovanja za vinogradare posjetili su vinogradare Božu Bačića u Podgrađi i Dragana Čerinu  u Podlugu. Polaznici obrazovanja za maslinare posjetili su maslinare Antu Dusparu i  Dragana Vujkovića u Smilčiću. Polaznici obrazovanja za maslinare su u studenom 2015. zajedno s predavačem Ivicom Kostovićem, dipl. ing. poljoprivrede, posjetili uljaru Nadin čiji je vlasnik Željko Vrsaljko iz Nadina. Mladi maslinari su se u uljari upoznali s procesom prerade maslina i proizvodnje maslinovog ulja te isprobali tek prerađeno maslinovo ulje.

U Poduzetničkoj učionici Srednje škole kneza Branimira Benkovac  u siječnju 2016. godine održana je Radionica za podizanje svijesti i Trening o poticajima za poljoprivrednu proizvodnju i osnovama prijavljivanja polaznicima obrazovanja za maslinare i vinogradare. Radionicu su provele projektna koordinatorica za Hrvatsku poljoprivrednu komoru Snježan Tolić, profesorica na Poljoprivrednom fakultetu u Osijeku i projektna koordinatorica za Grad Benkovac Paulina Kulaš, pročelnica Upravnog odjela za prostorno uređenje, stambeno komunalne poslove i razvoj. Trening su proveli projektna koordinatorica za Hrvatsku poljoprivrednu komoru i savjetnik za mjere APZ-a Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Zadar.

Radionica za podizanje svijesti je organizirana kako bi se podigla svijest mladih ljudi o važnosti ruralnog razvoja te im se ukazalo na brojne mogućnosti za angažman u poljoprivredi u njihovom životnom okruženju. Mladi polaznici osposobljavanja za maslinare i vinogradare su informirani o različitim poticajima za poljoprivrednike i poduzetnike te educirani gdje tražiti informacije i kako se prijaviti za poticaje.Upoznati su sa programom ruralnog razvoja Republike Hrvatske 2014.-2020. i mogućnostima financiranja od strane EU te kako osnovati obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (OPG).

Polaznici su ujedno informirani i o mjerama aktivne politike zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje u 2016. godini. Projekt se provodi sa ciljem povećanja zapošljivosti i poboljšanja životnih uvjeta mladih iz ruralnih krajeva u zaleđu Zadarske županije kroz osposobljavanje za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu.

Ciljana skupina su nezaposleni mladi do 29 godina starosti iz ruralnih područja Zadarske županije. Osposobljavanje maslinara i vinogradara je besplatno. Teoretski dio obrazovanja provodi se u Srednjoj školi kneza Branimira Benkovac u novoopremljenoj Poduzetničkoj učionici, a praktični dio osposobljavanja se provodi u PZ Maslina i vino u Polači.

Za dodatne informacija o projektu javite se na telefon: 023 300 827 ili osobno na adresu: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, Stjepana Držislava 7, 23 000 Zadar, soba 27.

ODRŽANA POČETNA KONFERENCIJA PROJEKTA ” FOSTER CHILDREN RIGHTS – PROMICANJE PRAVA MALE DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU I NJIHOVIH OBITELJI”

U srijedu, 27. siječnja 2016. godine, u Velikoj vijećnici Doma Zadarske županije održana je početna konferencija projekta”FOSTER CHILDREN RIGHTS – Promicanje prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji”

Nositelj ovog 130.186,90 eura vrijednog projekta je Udruga Društvo „Naša djeca“ Zadar, a partneri su Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Grad Zadar, Zadarska županija, Caritas Zadarske nadbiskupije, Udruga odgajatelja „Maraške“ Zadar te Volonterski centar Zadar. Provedba ovog projekta je počela 1. studenog 2015. godine, a završava 30. travnja 2017. godine. Predstavljanju su nazočili predstavnici svih partnerskih institucija, predstavnici raznih udruga i institucija te predstavnici medija.

Konferenciju je otvorio župan Zadarske županije, Stipe Zrilić,nakon kojeg su se gostima obratili Sanja Peričić, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Šime Erlić, pročelnik upravnog odjela za EU fondove u Gradu Zadru, te Marijana Juravić, predsjednica udruge Društvo „Naša djeca“ Zadar.

Jedan od predavača na konferenciji je bila i Marina Grbić, zaposlena na projektu kao stručnjak za djecu s teškoćama u razvoju. Gospođa Grbić je prisutne upoznala sa sadržajem i posebnostima projekta ”FOSTER CHILDREN RIGHTS – Promicanje prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji”.

Nakon spomenutih izlaganja predsjednica udruge Društvo „Naša djeca“ Zadar Marijana Juravić, župan Zadarske županije Stipe Zrilić,ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE Sanja Peričić, predstojnica udruge odgajatelja „Maraške“ Edita Tadić, i ravnateljica Volonterskog centra Zadar Marija Pletikosa, popisali su ugovor o suradnji na provedbi projekta”FOSTER CHILDREN RIGHTS – Promicanje prava male djece s teškoćama u razvoju i njihovih obitelji”.

Glasujte za Zadar – Natjecanje za Najbolju destinaciju 2016. godine

S osobitim zadovoljstvom objavljujemo kako je grad Zadar kao jedini grad u Hrvatskoj ove godine ušao u uži izbor od 20 gradova te nominiran u natjecanje za Najbolju destinaciju 2016. godine putem sustava European Best Destinations www.europeanbestdestinations.com. Period glasovanja je 20. siječnja i traje do zaključno 10. veljače 2016. godine. 

Ovim putem pozivamo sve Zadrane, građane Republike Hrvatske i sve naše goste da glasuju za Zadar i time pridonesu uspjehu ove vrijedne kampanje za koju je dovoljno kliknuti na linkwww.vote.ebdest.in  i odabrati grad Zadar. Pritom nije potrebna bilo kakva registracija na predmetnoj stranici.

European Best Destinations je europska udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi. U suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira se veće razumijevanje bogatstva, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija. Obraćajući se novoj publici vezanoj za internet, udruga igra važnu ulogu u promicanju Europe kao najveće skupne turističke destinacije u svijetu. Mjesto je susreta turističkih ureda i svjetskih putnika i najvažniji on-line kanal za otkrivanje europskih posebnosti. Od 2009. organizacija surađuje s većinom turističkih ureda u Europi te nagrađuje i ističe najposjećenije destinacije putem svoje web stranice i društvenih mreža. Broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz tisuće pratitelja na Facebook-u, Twitter-u, Google+-u, Pinterest-u, a procijenjena PR i medijska vrijednost objava na stranici vrijedi više od cca. 26,000,000 EUR.

U sklopu EU projekta Hear me out predstavljena računalna aplikacija za unos podataka o osobama oštećena sluha

Danas je održano predstavljanje računalne aplikacije za unos podataka o osobama oštećena sluha, kreirane u svrhu provedbe aktivnosti 2.1. Needs assesment – dana gathering and processing, koju provodi Zavod za javno zdravstvo Zadar.

Aplikacija je predstavljena u Službi za prevenciju i izvanbolničko liječenje ovisnosti, s početkom u 9:00 sati.  Na predstavljanju su sudjelovali predstavnici svih partnerskih institucija i suradnici projekta Hear me out.

Kako je planirano, a danas i prezentirano, ispunjavanjem online obrasca (upitnika) dobit će se bolji uvid u broj i problematiku osoba oštećena sluha u Zadarskoj županiji. Obrazac uključuje: osobne informacije, informacije o formalnom obrazovanju, informacije koje se tiču formalnog i neformalnog načina usvajanja znanja i vještina, informacije o formalnom i neformalnom radnom iskustvu, informacije o zdravstvenom statusu, budućim profesionalnim planovima i željama te glavnim poteškoćama i potrebama osoba oštećena sluha.

Baza je biti prilagođena korisnicima i ima mogućnost statističke analize podataka. Baza će biti dostupna online u Zavodu za javno zdravstvo Zadar i Udruzi osoba oštećena sluha Zadar. Poštivat će se svi zahtjevi vezani za čuvanje osobnih podataka. Bazu je izradila firma Pakel d.o.o, a predstavio ju je gospodin Boris Šljaka, član tima zaslužnog za izradu same aplikacije.

 

Za više informacija, pozivamo Vas da nas kontaktirate na broj 023 492 880, i posjetite službenu stranicu EU projekta  www.hearmeout-zadar.com

Održan drugi sastanak Partnerskog vijeća za izradu Strategije razvoja urbanog područja Zadar do 2020.

U Gradskoj vijećnici Grada Zadra, 13. siječnja 2016., s početkom u 10:00 sati održan je drugi sastanak Partnerskog vijeća za izradu Strategije razvoja urbanog područja (SRUP-a) Zadar do 2020. godine.

Sastanak su predvodili ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, gospođa Sanja Peričić, pročelnik UO za europske fondove Grada Zadra, gospodin Šime Erlić, zamjenica ravnateljice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, gospođa Marica Babić te gospođa Dinka Bujas iz tvrtke Urbanex zadužene za izradu Strategije.
Nakon pozdravne riječi gospodina Šime Erlića, gospođa Sanja Peričić utvrdila je postojanje kvoruma potrebnog za nastavak sastanka te dala na glasanje zapisnik sa prvog sastanka Partnerskog vijeća. Nakon što je zapisnik jednoglasno usvojen riječ je prepustila profesoru Josipu Faričiću sa zadarskog Sveučilišta.

Profesor Faričić upoznao je prisutne sa analizom stanja u kontekstu obuhvata urbanog područja Grada Zadra odnosno okosnicom do sada obavljenog posla. Istaknuo je značenje jedne ovakve Strategije za Grad Zadar i njegovo urbano područje.
Strategija razvoja urbanog područja (SRUP-a) Zadar do 2020. predstavlja prvenstveno multi – sektorski strateški okvir kojim se planira razvoj urbanog područja kao cjeline unutar jasno definiranog vremenskog razdoblja.

Gospođa Marica Babić iz ZADRE NOVE predstavila je Vijeću presjek do sada odrađenih aktivnosti i način na koji su odrađene. Osnivanje Partnerskog vijeća bio je jedan od prvih koraka, kao i ugovaranje ex – ante evaluatora za kojeg je odabran profesor Josip Faričić. Strateška procjena utjecaja na okoliš još je jedan dokument koji zakonski mora biti ugovoren i odrađen kao i Komunikacijska strategija.
Obzirom da je partnerski pristup ključan za uspješnu izradu ovog dokumenta potrebno je sudjelovanje svih dionika razvoja na izradi SRUP-a do čega se posebno držalo. U skladu s tim, kroz održane fokus grupe, radne skupine i intervuje, svoj doprinos Strategiji dalo je 250 kompetentnih dionika sa urbanog područja Zadar

Europska komisija predvidjela je iznos za Integrirana teritorijalna ulaganja od ukupno 345 milijuna eura za područje Hrvatske. Potencijalni korisnici tih sredstava su 7 urbanih aglomeracija/područja: Zagreb, Split, Osijek, Rijeka, Zadar, Slavonski Brod i Pula. Riječ je o gradovima i njihovim okolicama koje imaju više od 50.000 stanovnika.
Cilj Partnerskog vijeća je izrada što kvalitetnije Strategije koja bi osigurala gradu Zadru i njegovoj urbanoj okolici status urbanog područja što bi mu omogućilo korištenje dijela sredstava namijenjenih Republici Hrvatskoj. Izrada kvalitetne Strategije predstavlja preduvjet za korištenje mehanizama Integriranih teritorijalnih ulaganja.

Gospođa Dinka Bujas iz tvrtke Urbanex predstavila je prisutnima analizu stanja i SWOT analizu te istaknula kao primjer dobre prakse francuski grad Lille koji je izgradnjom stanice transeuropske željeznice doživio značajan ekonomski procvat što je prethodno bilo predviđeno Strategijom. Gospođa Bujas najavila je i daljnje korake i metode u izradi Strategije.
Po završetku izlaganja gospođe Bujas riječ je ponovno preuzela gospođa Peričić koja je dala na glasanje predstavljene dokumente: osnovnu i SWOT analizu. Dokumenti su jednoglasno usvojeni uz dopunu koja će biti dostavljena iz Zračne luke Zadar.
Gospođa Peričić zahvalila se prisutnima na sudjelovanju na sastanku i najavila planirani završetak Strategije za dva do tri mjeseca.

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory