Coworking Europe konferencija održava se svake godine u drugom europskom gradu, a 2017. godine je grad Dublin bio njen domaćin. Zajedno s 420 sudionika, predstavnika coworkinga i ostalih zainteresiranih za razvoj coworking koncepta, sudjelovali su i projektni timovi projekata koji se bave promicanjem ovog stila rada koji potiče samozapošljavanje i razvoj mikro poduzetnika.

Konferencija se održala 8., 9. i 10. studenog, a kroz  popunjeni trodnevni program preko 50 govornika i izlagača podijelilo je svoja mišljenja i iskustva sa sudionicima konferencije među kojima su bili i predstavnici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, za koje je konferencija bila prilika za razmjenu najboljih praksi vezano za provedbu međunarodnih projekata te za daljnje povezivanje i uspostavljanje suradnje na novim zanimljivim projektima. Sudionici su pokazali veliki interes za iskustvo ZADRE NOVE u provedbi projekata European Coworking Network i za realizirane projektne rezultate koji su namijenjeni upravo operaterima coworking prostora.

Isto tako, uz predstavnike ZADRE NOVE, na konferenciji su sudjelovali i predstavnici projektnih partnera projekta CODE iz Mostara i Nikšića te je konferencija iskorištena za učenje i umrežavanje kao i za razvoj novih potencijalnih partnerstava.

Konferenciju je prvog dana službeno otvorio gradonačelnik grada Dublina, g. Mícheál Mac Donncha, a Deskmag je i ove godine predstavio rezultate globalnog istraživanja za 2017. Istraživanje je pokazalo kako je coworking koncept sve raširenija praksa u Europi i svijetu, a što potvrđuje procjena da će do kraja 2017. godine u svijetu biti otvoreno ukupno oko 14.000 coworking prostora, unutar kojih će raditi oko 1,2 milijuna ljudi.

Uz predstavljeno istraživanje, teme prvog dana bile su vezane uz probleme upravljanja prostorima, poput miješanja velikih korporacija, malih tvrtki i honorarnih profesionalaca, potencijala coworking industrije, povezivanja i međusobnog utjecaja coworkinga i kulture te usporedbe i razlikovanja coworking i co-living koncepata. Drugi dan konferencije organiziran je po formatu „Unconference“, gdje su sudionici konferencije sami predlagali teme i moderirali radne skupine, dok su treći dan coworking stručnjaci razgovarali sa sudionicima i odgovarali na specifičnosti i prepreke određenih coworking prostora. Takvu interaktivnu raspravu vodili su pet coworking stručnjaka, i to za postizanje i stvaranje osjećaja zajednice u coworking prostoru, upravljanja coworking prostorom u ruralnim dijelovima, strateškom planiranju evenata, uspostavljanju partnerstva te brenidranja prostora. Nakon rasprave uslijedilo je coworking pitching natjecanje, odnosno natjecanje u kratkim promotivnim prezentacijama, bilo za coworking prostor, projekt, tvrtku ili određenog pojedinca.