Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na edukacije

JU Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA organizira edukaciju na temu “Priprema projekata prihvatljivih za financiranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova” financiranu iz programa “Jačanje ljudskih potencijala na lokalnoj i područnoj ( regionalnoj) razini za učinkovitu pripremu i korištenje fondova Europske unije”.

Provedba programa Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije “Jačanje ljudskih potencijala na lokalnoj i područnoj ( regionalnoj) razini za učinkovitu pripremu i korištenje fondova Europske unije” za 2015. godinu sufinancira se sredstvima tehničke pomoći iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Edukacije će se održati 14. – 16. listopada 2015. godine sa početkom u 8 sati u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, Grgura Budislavića 99 (Novi Bokanjac).

U cilju lakšeg praćenja edukacija polaznici bi trebali ponijeti prijenosno računalo.

Molimo vas da svoje sudjelovanje na edukacijama potvrdite do 12. listopada 2015. godine, na e-mail adresu zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023/492 880.

Agendu edukacije možete vidjeti ovdje.

Održana Konferencija o energetskoj učinkovitosti u sklopu projekta „CB-GREEN; prekogranično, zeleno, obnovljivo i energetski učinkovito umrežavanje“

U četvrtak 01. listopada 2015. godine s početkom u 10.00 sati u Grand hotelu Neum u Neumu održana je Konferencija o energetskoj učinkovitosti u sklopu projekta „CB-GREEN-prekogranično, zeleno, obnovljivo i energetski učinkovito umrežavanje“. Konferenciju je organizirala Općina Neum zajedno sa svojim projektnim partnerima i Centrom za ekonomski, tehnološki i okolinski razvoj (CETEOR) iz Sarajeva.

Savjetovanja o energetici u Bosni i Hercegovini organiziraju se već petu godinu za redom te je ove godine kroz više konferencija održano „V. Savjetovanje o energetici u BiH sa međunarodnim sudjelovanjem“. Konferencija o energetskoj učinkovitosti održana je u sklopu konferencije na temu: „Energetska učinkovitost i obnovljivi izvori energije“. Cilj konferencije bio je prezentiranje projekta  CB-GREEN, njegovih ciljeva i aktivnosti te podizanje svijesti o energetskoj učinkovitosti. Značajan dio projekta CB-GREEN odnosi se na postavljanje energetski učinkovitih sistema javne rasvjete u općini Neum i gradu Zadru te izradu Akcijskih planova energetske učinkovitosti, uz organiziranje info dana o energetskoj učinkovitosti, niza radionica, promotivnu kampanju i slično. S obzirom na to, posebna pažnja u sklopu konferencije posvećena je upravo temama: „Energetski učinkovita urbana javna rasvjeta“ i „Energetska učinkovitost u građevinarstvu“.

Projekt CB-GREEN financira Europska unija putem IPA komponente II – Prekogranična suradnja između Hrvatske i Bosne i Hercegovine 2007-2013. Cilj projekta „CB-GREEN“ je zaštititi i očuvati okoliš te potaknuti uporabu održivih izvora energije u Zadarskoj županiji i Hercegovačko-neretvanskom kantonu kroz zajedničke aktivnosti i kampanje podizanja svijesti javnosti o energetskoj učinkovitosti i uporabi sustava koji koriste obnovljive izvore energije u javnom sektoru. Projekt provode Općina Neum, Grad Mostar, Regionalna razvojna agencija za Hercegovinu REDAH iz Bosne i Hercegovine te Grad Zadar, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i NVO „Eko-Zadar“ iz Hrvatske.

Na Konferenciji su sudjelovali gradonačelnik i predstavnici Grada Mostara, načelnik i predstavnici Općine Neum, predstavnici Zadarske županije i Grada Zadra, razvojne agencije iz BiH i Hrvatske te drugi dužnosnici.

Radno vrijeme Centra za inicijative u zapošljavanju i razvoju ljudskih potencijala

Obavještavamo Vas da Centar za inicijative u zapošljavanju i razvoju ljudskih potencijala uvodi radno vrijeme za konzultativne sastanke s članovima Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije kao i za sve zainteresirane dionike s područja tržišta rada i razvoja ljudskih potencijala.

Konzultativni sastanci su namijeni članovima Partnerstva i svim ključnim dionicima kojima je potrebna savjetodavna pomoć vezano za strukturiranje njihovih potencijalnih aktivnosti na području rada i razvoja ljudskih potencijala.

Radno vrijeme je svakog utorka , od 08:00h do 13:00h i svakog četvrtka, od 12:00h do 16:00h.

Svoj termin sastanka možete dogovoriti putem maila na zadra@zadra.hr i ivana.ivanovic@zadra.hr ili putem telefona na broj 023/492-880 i 023/492-884.

Podsjećamo Vas da Centar za inicijative u zapošljavanju i razvoju ljudskih potencijala djeluje kao poseban odsjek unutar Odjela za regionalni razvoj Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, Grgura Budislavića 99, Novi Bokanjac (Poduzetnički inkubator, 2. kat).

Također Vas zamoljavamo ukoliko imate određenu projektnu ideju vezano za područje tržište rada i razvoja ljudskih potencijala da je prijavite u bazu projektnih ideja Strategije razvoja ljudskih potencijala 2014-2020
kako bi Vas se pomoglo u realizaciji iste.

Baza projektnih ideja nalazi se na sljedećem linku: http://kompetentni-dionici.com/strategija-2014-2020/baza-projektnih-ideja/ , a lozinka za unos podataka je: baza2.

Objavljen natječaj za podmjeru 6.1. Programa ruralnog razvoja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 104/15 natječaj za provedbu podmjere 6.1. “Potpora za pokretanje poslovanja mladim poljoprivrednicima”, provedba tipa operacije 6.1.1. “Potpora mladim poljoprivrednicima“.

Korisnici ove mjere su mladi poljoprivrednici, osobe starije od 18 i mlađe od 40 godina na dan podnošenja Zahtjeva za potporu, koji posjeduju odgovarajuća stručna znanja i vještine te su po prvi put na poljoprivrednom gospodarstvu postavljeni kao nositelji poljoprivrednog gospodarstva, ali ne duže od osamnaest mjeseci prije podnošenja zahtjeva za potporu. Također, poljoprivredno gospodarstvo za koje korisnik traži potporu u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu pripada ekonomskoj veličini iskazanoj u ukupnom standardnom ekonomskom rezultatu poljoprivrednog gospodarstva od 8.000 eura do 49.999 eura.

Potpora se dodjeljuje u obliku bespovratnih financijskih sredstava za provođenje prihvatljivih aktivnosti navedenih u poslovnom planu, a visina potpore po korisniku iznosi 50.000 eura u kunskoj protuvrijednosti.

Napominjemo da korisnici moraju biti upisani u Evidenciju korisnika potpora u ruralnom razvoju i ribarstvu obzirom da se zahtjev za potporu podnosi u elektronskom obliku putem AGRONET-a. Zahtjevi za potporu mogu se početi popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 05. listopada 2015. do 23. prosinca 2015.

Detaljnije o samoj podmjeri možete pronaći na ovom linku: http://www.apprrr.hr/podmjera-61-potpora-za-pokretanje-poslovanja-mladim-poljoprivrednicima-1630.aspx

Otvoren Javni natječaj (EnU-18/2015) za sufinanciranje energetske obnove višestambenih zgrada

30. rujna 2015. godine Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je Javni poziv za sufinanciranje energetske obnove višestambenih zgrada. Rok za prijavu na natječaj je 12.11.2015. godine, a predmet ovoj Javnog natječaja je dodjela sredstava Fonda suvlasnicima postojećih višestambenih zgrada putem upravitelja zgrada, a radi sufinanciranja energetske obnove postojećih višestambenih zgrada. Za više informacija o natječaju i potpuni pregled potrebnih dokumenata posjetite http://www.fzoeu.hr/hr/nacionalni_javni_pozivi_i_natjecaji/

Objavljen 1. poziv na dostavu projektnih prijedloga za Program transnacionalne suradnje Interreg DUNAV 2014.-2020.

Program je osmišljen u okviru cilja Europske teritorijalne suradnje i nudi financijsku potporu za transnacionalne projekte koji pridonose razvoju inovativne, bolje pristupačne i održive dunavske regije.

Program transnacionalne suradnje Dunav 2014. -2020. poziva javne i privatne organizacije sa sjedištem u dunavskoj regiji na dostavu prijava u okviru prvog poziva na dostavu projektnih prijedloga. Detaljne uvjete i rokove za 1. poziv na dostavu prijedloga možete pronaći u Priručniku za prijavu (“Application Manual”) uključenom u Paket za prijavitelje (“Application Pack”). Paket za prijavitelje predstavlja integralni dio ove objave poziva i može se preuzeti s programske web stranice http://www.interreg-danube.eu/calls/calls-for-proposals/first-call.

Poziv će biti otvoren kao postupak na dostavu projektnih prijedloga u dva koraka, počevši od 23.09.2015. Obrazac za prijavu za prvi korak (iskaz interesa) mora se dostaviti najkasnije do 3. studenog 2015. u 15:00h (CET) prijenosom dokumenta na web stranicu programa (http://www.interreg-danube.eu/). Odabrani projektni prijedlozi bit će pozvani da naknadno podnesu puni obrazac za prijavu (Full Application Form) kao drugi korak u cijelom postupku.

U Programu transnacionalne suradnje Dunav sudjeluje devet država članica Europske unije: Austrija, Njemačka (dvije regije: Baden-Württemberg i Bavarska), Slovačka, Češka, Slovenija, Mađarska, Rumunjska, Bugarska i Hrvatska; tri IPA države: Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Srbija te dvije ENI partnerske države: Moldavija i Ukrajina (četiri regije: Chernivetska Oblast, Ivano-Frankiviska Oblast, Zakarpatska Oblast, Odessa Oblast). Ukupan budžet programa (bez nacionalnog sufinanciranja) iznosi 221.924.597,00 eura, od čega će se iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) financirati 202.095.405,00 eura.

Program je osmišljen u okviru cilja Europske teritorijalne suradnje i nudi financijsku potporu za transnacionalne projekte koji pridonose razvoju inovativne, bolje pristupačne i održive dunavske regije. Program podržava integraciju politika u Podunavlju kroz projekte koji se bave rješavanjem ključnih izazova i mogućnosti u regiji. Strateška vizija je “integracija politika” ispod razine EU i iznad nacionalne razine u pojedinim područjima djelovanja. Transnacionalni projekti trebali bi utjecati na nacionalne, regionalne i lokalne politike.

Kako bi se postigao viši stupanj teritorijalne integracije vrlo heterogenog područja Podunavlja, Program transnacionalne suradnje Dunav će djelovati kao pokretač politika s ciljem rješavanja zajedničkih izazova i potreba koje proizlaze iz specifičnih područja. Stoga se očekuje da transnacionalna suradnja dostavi konkretne rezultate kroz razvoj i praktičnu provedbu različitih okvira, alata i usluga.

Programski dokument (Interreg V-B Danube Cooperation Programme) usvojen od strane Europske komisije 20. kolovoza 2015. godine predstavlja pravnu osnovu ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga

Više informacija potražite na poveznici :

http://www.interreg-danube.eu/

Održan prvi sastanak međunarodnog projektnog tima u sklopu projekta European Coworking Network

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i Grad Zadar protekli su tjedan bili domaćini sastanka međunarodnog projektnog tima koji se održao u Zadru 24. i 25. rujna 2015. godine. Na sastanku su sudjelovali predstavnici partnerskih organizacija, a dogovorene su detaljne projektne aktivnosti koje će europski partneri provoditi unutar novog projekta European Coworking Network. Vrijednost projekta je 170.000,00 EUR-a, trajat će do kolovoza 2017. godine, a u cijelosti je financiran iz programa Erasmus+.

Nositelj projekta je Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, a partneri u projektu su Grad Zadar i udruga za promicanje socijalnih inovacija Pokreni ideju (Impact Hub Zagreb) kao partneri iz Hrvatske, Betacowork Collaborative Working iz Belgije, Socialas inovacijas centrs iz Latvije, P-55 Ltd (LOFFICE) iz Mađarske i Sociedad de Promocion Economica de Gran Canaria iz Španjolske.

Aktivnosti ovog projekta imaju za cilj promovirati koncept coworkinga među mladima kako bi ih se potaknulo na samozapošljavanje i poduzetništvo. Partneri u projektu su operateri coworking prostora u različitim zemljama pa će projekt omogućiti i povezivanje njihovih korisnika te stjecanje novih znanja, iskustava i kontakata kako za coworking korisnike, tako i za one koji upravljaju coworking prostorima.

Tijekom dvodnevnog sastanka definiran je akcijski plan, zadaci i obaveze partnera te su razmatrani potencijalni problemi i izazovi u provedbi. Predstavljen je logotip projekta i dogovoren komunikacijski plan kao i strategija pristupa ciljnim skupinama, a raspravljani su i financijski te administrativni aspekt projekta.

Sastanak projektnog tima održan je u multimedijalnoj dvorani budućeg COIN coworking prostora u ulici Put Murvice u Zadru, a koji se renovira i oprema u okviru tekućeg projekta Coworking Zadar financiranog iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost.

Projekt I-CIA of SMEs – objavljen 4. Newsletter projekta

U okviru implementacije EU projekta I-CIA of SMEs, u kojemu Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA sudjeluje kao nositelj projekta za područje Zadarske županije i jedni projektni partner iz Republike Hrvatske, objavljen je 4. newsletter projekta.

Dokument Vam dostavljamo u privitku.

 

U navedenom newsletteru dostupne su informacije o trenutnom statusu provedbe projekta, i aktivnostima čija se implementacija očekuje u skorašnje vrijeme.

Podsjećamo, CIA of SMEs projekt je transfera inovacija, s naglaskom na strukovno obrazovanje i osposobljavanje.

Projekt je  odobren unutar poziva na dostavu projektnih prijedloga iz 2013. i financiran putem EU Programa za cjeloživotno učenje (EU Lifelong Learning Programme), potprograma Leonardo da Vinci.

Koordiniran je od strane partnera Istanbul Ferrous and Non-Ferrous Exporters’ Association IDDMIB.

 

Trajanje projekta je 24 mjeseca. Projekt je započeo s provedbom u svibnju 2014. godine i završiti će s provedbom u travnju 2016. godine.

Primarni cilj I-CIA of SMEs projekta je poboljšanje konkurentnosti malih i srednjih poduzeća u Litvi, Bugarskoj, Grčkoj, Hrvatskoj i Turskoj, podržavajući osoblje u području kompetitivne inteligencije (CI  Competitive Intelligence) i strategije.

Općenito, projekt ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kompetitivne inteligencije i strategije u malim i srednjim poduzećima, i povećanje broja ljudi koji su vješti u području kompetitivne inteligencije na tržištu rada.

U slučaju Vašeg interesa za dodatnim informacijama, na raspolaganju Vam je i web stranica projekta www.i-ciaofsmesproject.eu

Pokrenut StartCo.hr – realiziraj vlastitu poslovnu ideju!

Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta i Darko Liović, predsjednik Uprave Hrvatske agencije za malo gospodarstvo inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) pokrenuli su u petak u Bjelovaru program „StartCo – realiziraj vlastitu poslovnu ideju”. Riječ je o početnom paketu potpore poduzetnicima koji posluju do dvije godine ili onima koji tek kreću u poduzetničke vode. Svi oni, naime, mogu dobiti ukupno osam tisuća kuna potpore, i to 4.000 kuna kako bi nabavili informatičku opremu te isto toliko za izradu svoje prve internetske stranice.
„Cilj nam je potaknuti građane na ulazak u poduzetništvo i omogućiti im jednostavnije i jeftinije osnivanje poduzeća. Također, već postojećim  poduzetnicima želimo olakšati početne korake i realizaciju njihovih poslovnih ideja. Informatička oprema i web stranica danas je nužna za svakog poduzetnika pa će ova potpora našim poduzetnicima sigurno biti od velike koristi“, objasnio je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras dodajući kako je StartCo još jedna u nizu mjera i potpora skrojenih za male poduzetnike i sve faze njihova poslovanja.Predstavljajući program StartCo, ministar Maras osvrnuo se i na iznimno pozitivne rezultate malih i srednjih poduzetnika koji su uvelike doprinijeli rastu gospodarstva.
„Mali i srednji poduzetnici bilježe izvrsne rezultate – rast dobiti, rast izvoza, rast ukupnih prihoda, ali i rasta broja zaposlenih. To je značajno utjecalo rast hrvatskog gospodarstva ali sigurno je i poticaj drugima da se upuste u poduzetništvo“, poručio je Maras napomenuvši da se nada da će samozapošljavanje i ulazak u poduzetništvo postati sve veći trend u Hrvatskoj. Svi zainteresirani za program StartCo moći će se prijaviti od petka 18. rujna, kada starta i službena web stranica startco.hr.

Tko može dobiti potporu?

Korisnici ovoga Programa su osobe koje u trenutku podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu još nemaju registriran vlastiti subjekt malog gospodarstva, a planiraju osnovati trgovačko društvo, obrt ili samostalnu djelatnost. Također, potporu mogu ostvariti poduzetnici početnici koji su poduzeće, odnosno obrt osnovali u protekla 24 mjeseca, a prethodno nikada nisu bili vlasnici ili većinski suvlasnici  poduzeća, odnosno obrta.

Za što se može dobiti potpora?

Potpora se dodjeljuje u obliku dva vaučera, svaki pojedinačne vrijednosti 4.000,00 kuna. Jedan vaučer može se iskoristiti za izradu prve internetske stranice, a drugi za nabavu IT opreme, odnosno računala, printera, računalnih programa, fax uređaja, multifunkcionalnih uređaja, kopirnih uređaja te licence.

Kako se prijaviti?

Svi zainteresirani za ostvarivanje potpore, od petka 18. rujna mogu podnijeti zahtjev za bespovratnu potporu dostavom popunjenog vaučera na adresu HAMAG-BICRO-a ili ispunjavanjem on-line prijavnice na internetskim stranicama www.startco.hr. Najkasnije pet radnih dana od dana zaprimanja popunjenog obrasca, prijavitelj će dobiti pisanu obavijest o prihvaćanju prijave te ostvarenju statusa prihvatljivog korisnika potpore. U roku od 60 dana od ostvarenja statusa prihvatljivog korisnika potpore, isti je dužan na adresu HAMAG-BICRO-a dostaviti potvrde o osnivanju poduzeća te račune o troškovima kako bi im se isplatila potpora.

Sve novosti vezane uz Ministarstvo poduzetništva i obrta možete pratiti i na FacebookuTwitteru te LinkedInu!

Izrada & održavanje: Point Web Factory