Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Javni poziv za energetsku obnovu obiteljskih kuća

Fond dodjeljuje sredstva za neposredno sufinanciranje energetske obnove postojećih obiteljskih kuća koje nisu oštećene u potresu odnosno za sufinanciranje mjera sukladno Tehničkim uvjetima Poziva. Mjere koje se sufinanciraju: 

  • A1. - cjelovita energetska obnova koja obuhvaća povećanje toplinske zaštite elemenata vanjske ovojnice grijanog prostora kroz provedbu minimalno jedne od mjera na vanjskoj ovojnici obiteljske kuće i ugradnju sustava za korištenje obnovljivih izvora energije 
  • A2. - povećanje toplinske zaštite elemenata vanjske ovojnice grijanog prostora kroz provedbu minimalno jedne od mjera na vanjskoj ovojnici obiteljske kuće
  • A3. - ugradnja sustava za korištenje obnovljivih izvora energije.

Popisi mjera, njihovih minimalnih tehničkih uvjeta, kao i prihvatljive opreme i radova kojima se isti postižu sadržani su u Tehničkim uvjetima.

Obiteljske kuće čija se energetska obnova potiče moraju biti energetski certificirane te energetskog razreda (prema godišnjoj potrebnoj toplinskoj energiji za grijanje, QH,nd):

  • D ili lošijeg u kontinentalnoj Hrvatskoj odnosno C ili lošijeg u primorskoj Hrvatskoj, u slučaju provedbe aktivnosti A1 ili A2,
  • C ili boljeg u kontinentalnoj Hrvatskoj odnosno B ili boljeg u primorskoj Hrvatskoj, u slučaju provedbe aktivnosti A3.

Više o Javnom pozivu i potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje

MJERA 2. “ULAGANJA U VALORIZACIJU I PROMOCIJU RIBARSKE I MARITIMNE BAŠTINE”

Objavljen je LAGUR natječaj u okviru Mjere 2. „Ulaganja u valorizaciju i promociju ribarske i maritimne baštine“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora.

Na natječaj se mogu prijaviti: jedinice lokalne samouprave, turističke zajednice, ustanove, udruge, LAGUR, subjekti u ribarstvu, organizacije subjekata u ribarstvu, druga mikro, mala i srednja te velika poduzeća, komunalna poduzeća i trgovačka društva u većinskom vlasništvu JLS-a (samo za projekte koji se odnose na ekološke akcije/akcije čišćenja podmorja).

Rok za podnošenje projektnih prijava počinje teći od 06.09.2021. godine i traje do 02.11.2021. godine.

Rok za plaćanje svih računa je do 31.12.2022, a krajnji rok za provedbu projekta završava danom podnošenja konačnog Zahtjeva za isplatu.

Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 3.943.610,20 HRK.

Intenzitet javne potpore iznosi od 50% do 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

Predmet ovog Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu Mjere 2. u okviru odobrene LRSR s ciljem jačanja uloge ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima, promicanje društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; poticanje diversifikacije unutar ili izvan gospodarskog ribolova, cjeloživotnog učenja i stvaranja radnih mjesta u ribarstvenim i akvakulturnim područjima; privlačenje mladih ljudi u svim fazama opskrbnog lanca proizvoda ribarstva i akvakulture. Ulaganje u izgradnju, obnovu i opremanje društveno kulturnih prostora i interaktivno edukativnih izložbenih prostora te osmišljavanje i razvoj edukativnih i/ili turističkih ruta i punktova ima za cilj isključivo promociju i valorizaciju lokalne ribarske i maritimne baštine i poboljšanje životnog standarda lokalne ribarske zajednice. 

Više o Natječaju doznajte ovdje.

JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA OSNIVAČA ŠKOLSKIH USTANOVA ZA SUDJELOVANJE U PROGRAMU ŠKOLSKOG MEDNOG DANA S HRVATSKIH PČELINJAKA ZA 2021. GODINU

Svrha Programa školskog mednog dana s hrvatskih pčelinjaka za 2021. godinu (u daljnjem tekstu: Program) je educiranje djece i njihovih roditelja o važnosti konzumiranja meda kao i uključivanja meda u prehranu, a slijedom čega će se osigurati stvaranje boljih uvjeta za pozicioniranje meda hrvatskih pčelinjaka na tržištu.

Potreba za Programom proizlazi također iz činjenice da je u ranoj razvojnoj fazi djece moguće oblikovati prehrambene navike djece s ciljem trajnog povećanja udjela meda u njihovoj prehrani.

Program će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola, na dan 7. prosinca 2021. godine, u svrhu:

- promocije meda lokalnih proizvođača koji se pakira u Nacionalnu staklenku,

- povećanja unosa meda u prehrani djece,

- podizanja razine znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije prehrane,

- educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 mL.

Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova:

- Republika Hrvatska

- jedinice lokalne samouprave

- jedinice područne (regionalne) samouprave

- druge pravne ili fizičke osobe

Med prihvatljiv u okviru Programa je gotov proizvod proizveden u objektima za primarnu proizvodnju pčelinjih proizvoda upisanim u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 mL, označen u skladu s propisima koji se odnose na med i nosi zaštićeni znak Med hrvatskih pčelinjaka.

Javni poziv je otvoren do 1. listopada 2021. godine

Više o Javnom pozivu doznajte ovdje

Obavijest o petom pozivu za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za mala i srednja poduzeća za zaštitu intelektualnog vlasništva

Ured Europske unije za intelektualno vlasništvo (EUIPO) u okviru programa Ideas Powered for Business  objavio je peti poziv za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za MSP-ove, počevši od 1. pa do kraja rujna 2021.godine.

Fond za mala i srednja poduzeća (Fond za MSP-ove) program je bespovratnih sredstava u iznosu od 20 milijuna EUR, čija je svrha pomoći malim i srednjim poduzećima (MSP) sa sjedištem u Europskoj uniji da ostvare lakši pristup i veću korist od svojih prava intelektualnog vlasništva.

Fond nudi financijsku podršku MSP-ovima u obliku povrata troškova za prijave žigova i dizajna i/ili za usluge preddijagnostičkog ispitivanja Intelektualnog vlasništva (IP Scan), do maksimalnog iznosa od 1500 EUR po poduzeću.

Više informacija o uvjetima i kriterijima za podnošenje možete pronaći ovdje

Poziv na uključenje u novu Školsku shemu voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda 2021./2022.

Objavljeni su Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Školskoj shemi, koji ostaje otvoren do 25. rujna 2021. godine i Javni poziv za iskaz interesa dobavljača za sudjelovanje u Školskoj shemi koji ostaje otvoren tijekom cijele školske godine 2021./2022. U okviru Školske sheme voće i povrće će se ponuditi učenicima u osnovnim i srednjim školama, a mlijeko i mliječni proizvodi učenicima osam razreda osnovnih škola, kao zaseban obrok neovisno od obroka u okviru školske prehrane, kontinuirano u nastavne dane tijekom školske godine.

Školska shema u školskoj godini 2021/2022 provodi se na području čitave Republike Hrvatske od l. kolovoza 2021. do 31. srpnja 2022. godine sukladno Pravilniku o provedbi Nacionalne strategije za provedbu Školske sheme voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda od školske godine 2017./2018. do 2022./2023. (NN 93/2021). Cilj projekta je povećanje unosa svježeg voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda, smanjenje unosa hrane s visokim sadržajem masti, šećera i soli u svakodnevnoj prehrani učenika, podizanje razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima svježeg voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda te edukacija učenika u cilju smanjenja otpada od hrane. 
  
U školskoj godini 2020./2021. u Školskoj shemi sudjelovale su 803 školske ustanove s 49 dobavljača i 289.686 učenika te je za njihovu prehranu utrošeno 639,5 t voća i povrća te 312.411 litara mlijeka i mliječnih proizvoda.  

Detaljnije o Javnim pozivima doznajte ovdje

Natečaj za podmjeru 10.2 “Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi”

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je dana 27. kolovoza 2021. četvrti Natječaj za provedbu podmjere 10.2. „Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.

Korisnici su javna tijela i pravne osobe koja se u skladu s nacionalnim zakonodavstvom bave očuvanjem biljnih ili životinjskih genetskih izvora.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava je 10.000.000,00 kuna, a intenzitet javne potpore je do 100%. Visina potpore po korisniku računa se prema broju prihvatljivih aktivnosti i iznosi najviše do 50.000 eura (u protuvrijednosti u kunama) po pojedinoj aktivnosti.

Rok za podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu je od 27. kolovoza 2021. od 12:00 sati do 17. rujna 2021. godine do 12:00 sati.

Više o Natječaju i natječajnoj dokumentaciji možete pogledati ovdje

Natječaj za provedbu tipa operacije 16.4.1. “Kratki lanci opskrbe i lokalna tržišta”

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je dana 20. kolovoza 2021. godine drugi Natječaj za provedbu Podmjere 16.4. „Potpora za horizontalnu i vertikalnu suradnju sudionika u opskrbnom lancu za uspostavljanje i razvoj kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta te za promicanje aktivnosti u lokalnom kontekstu u vezi s razvojem kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta“ – provedba tipa operacije 16.4.1 „Kratki lanci opskrbe i lokalna tržišta“.

Prihvatljivi korisnici su operativne skupine. Partneri operativne skupine mogu biti:

a) fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika ekonomske veličine poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 do 100.000 EUR

b) proizvođačke organizacije u poljoprivrednom i prehrambeno-prerađivačkom sektoru

c) fizičke i pravne osobe koje se bave djelatnostima povezanim s uspostavom, radom i razvojem kratkih lanaca opskrbe i lokalnih tržišta, a koje nisu veletrgovci ili trgovački lanci.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 15.000.000,00 HRK, a intenzitet potpore je 100%. Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 10.000 EUR, a najviša iznosi 100.000 EUR.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 20. rujna 2021. godine od 12:00 sati do 29. listopada 2021. godine do 12:00 sati.

Više o Natječaju doznajte ovdje.

Javni poziv za sufinanciranje pripreme infrastrukturnih projekta kojima se potiče udruživanje i povezivanje poljoprivrednih proizvođača na regionalnoj razini za 2021. godinu

Ministarstvo poljoprivrede objavilo je Program i Javni poziv za sufinanciranje pripreme infrastrukturnih projekata kojima se potiče udruživanje i povezivanje poljoprivrednih proizvođača na regionalnoj razini za 2021. godinu. Javni poziv odnosi se na sufinanciranje projektno-tehničke dokumentacije za izgradnju i opremanje infrastrukturnog projekta kojim se potiče udruživanje i povezivanje poljoprivrednih proizvođača, a otvoren je do 10. rujna 2021. godine.

Cilj Programa je osigurati zalihu infrastrukturnih projekata u poljoprivredi kojima se potiče udruživanje i povezivanje poljoprivrednih proizvođača na regionalnoj razini te ojačati kapacitete regionalne razine za adekvatno planiranje i provedbu mjera usmjerenih na korištenje fondova EU za navedene namjene. 3.2 Program je koncipiran kao pomoć jedinicama područne (regionalne) samouprave za razvoj i jačanje održive poljoprivredne proizvodnje na njihovom području sufinanciranjem izrade projektno-tehničke dokumentacije za izgradnju i opremanje infrastrukturnih projekata kojima se potiče i promiče udruživanje i povezivanje poljoprivrednih proizvođača te koji doprinose smanjenju emisija stakleničkih plinova i otpornosti na klimatske promjene.

Više o programu i uvjetima Javnog poziva pročitajte ovdje

Izrada & održavanje: Point Web Factory