14:12:16 | 12.12.2019

Projekt ADRION 5 SENSES predstavljen na turističkom sajmu u Ateni

Projekt „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“ predstavljen je na Internacionalnom turističkom sajmu - AITE u Ateni koji je održan od 6. do 8. prosinca 2019. godine.

Kako je cilj projekta ADRION 5 SENSES stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja, tijekom tri dana Sajma predstavnici projektnih partnera, a među njima i djelatnice Agencije ZADRA NOVA, predstavili su projekt i aktivnosti. Putem brošura, plakata i direktnog kontakta s posjetiteljima Sajma predstavljana je i prezentirana višejezična platforma projekta i ADRION 5 SENSES brend. Kroz projekt će se pokrenuti i virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera.

U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. Sredstva projekta ADRION 5 SENSES osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija.

 

Označeno u