

Prilagodba pristupačnosti
Projekt skraćenog naziva SMEPASS 2 koji se provodi u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007.-2013., usmjeren je na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj pružanjem savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzećima kako bi očuvali postojeća tržišta ili potražili nova.
U okviru projekta poduzetnici se tako mogu prijaviti za besplatne savjetodavne usluge u području marketinških aktivnosti, razvoju novih proizvoda i sustavu upravljanja kvalitetom.
Prijave se vrše putem on-line obrasca a prvi krug prijava traje do 15. prosinca 2013. godine. Za prijavu molimo slijedite poveznicu www.smepass2.eu, te kliknite na ikonuon-line prijava.
Nakon ovoga, objavit će se još dva javna poziva za prijave i to u svibnju/lipnju 2014. i ustudenome/prosincu 2014.
Javni pozivi najavljeni su i promotivnim spotom na TV kanalima kojeg možete pogledati u nastavku.
U Razvojnoj agenciji Zadarske županije od 02. – 05. prosinca 2013. godine održan je seminar primjene temeljnih poslovnih kompetencija -EBCL .
Polaznici: sadašnji i budući poduzetnici su u okviru edukacije usvajali temeljna poslovna znanja sažeta tematski:
Seminar je vodila gđa Ljiljana Pejić, predsjednica Hrvatske udruge konzultanata lokalne i regionalne samouprave (HUKON), certificirana voditeljica projekata Znanstvenog vijeća poslovnih kompetencija za Europu s EBC*L licencom, članica međunarodnoga konzorcija iskusnih znanstvenika i praktičara okupljenih u Centru za menadžment temeljen na znanstvenim dokazima (CEBMa).
Mr.sc. Ljiljana Pejić: „ Svakom poslodavcu, ovisno o veličini poslovnog subjekta i strukturi u sustavu poslovnog odlučivanja potrebna su jasna jamstva poslovnih kompetencija osoblja. Praktična znanja, vještine i kompetencije stečene stručnom edukacijom osiguravaju primjenjivu i mjerljivu kompaktnost i efikasnost interno i eksterno. Izobrazba i provjera poslovnih kompetencija osoblja može se provoditi na različitim razinama rada i rukovođenja, ali će uvijek potvrditi zahtjev poslodavca da samo s kompetentnim osobljem može postići kvalitetan poslovni rezultat.“
Komentari polaznika seminara su pozitivni: „Ovo je za mene najbolji seminar na kojem sam bio i rado bi opet otišao na isti.“
Dana 5. prosinca 2013. U Ninu, predstavljen je Projekt Solane Nin, vrijedan 1,4 milijuna kuna, pod nazivom Cvijet soli i poslovanja – ekološka proizvodnja konzumnihi terapeutskih soli kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Projekt vrijedan 186.135,68 EUR sufinancira Europska unija, s iznosom od 158.066,42 EUR, a Solana Nin participira s udjelom od 28.069,26 EUR. Cilj projekta je postizanje veće konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz jačanje zelene ekonomije, energetske učinkovitosti i eko standarda u proizvodnji.
Ključne aktivnosti projekta obuhvatit će rekonstrukciju postojećih pogona Solane Nin, točnije, zamjenu postojećeg krova novim koji zadovoljava sve potrebne standarde organske i ekološke proizvodnje soli, unaprjeđenje proizvodnih procesa, eko certifikaciju, edukaciju djelatnika o ekološkim procesima, te promociju vrijednosti koje generira projekt.
Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA je zajedno sa Solanom Nin pripremila projektni prijedlog koji je ugovoren 26.10.2013. Tijekom 18 mjeseci provedbe projekta, ZADRA će kao jedan od članova nadzornog odbora projekta nadzirati provedbu projekta, a ujedno će pružati i tehničku pomoć projektnom timu pri samoj provedbi projekta.
Tijekom predstavljanja projekta, predstavnik ZADRA-e, Josip Matassi, kao član nadzornog odbora projekta, istaknuo je da Solana Nin predstavlja svijetli primjer manje hrvatske tvrtke koja je sa zdravim projektom privukla bespovratna financijska sredstva, što će joj osigurati kvalitetan nastup na domaćem i stranom tržištu, te da bi se njezinim primjerom trebali povesti i ostali srednji i mali poduzetnici. Ključ uspjeha jeu procesu osmišljavanja projekta, naglasio je Matassi, voditi računa o utjecaju projekta na poslovanje tvrtke, ali i širu zajednicu. Upravo je to pravi put prema poboljšanju gospodarske slike zemlje.
Operativni program Regionalna konkurentnost 2007.-2013. ima tri prioritetne osi, a ovaj Poziv objavljuje se u okviru Prioritetne osi 1. Razvoj i unaprjeđenje regionalne infrastrukture i jačanje atraktivnosti regija, Mjere 1.1 Podrška razvoju javne infrastrukture. Poziv se nastavlja na tri poziva prethodno objavljena u sklopu prve prioritetne osi IPA Operativnog programa Regionalna konkurentnost, uz napomenu da se na ovaj Poziv, za razliku od prethodnih, mogu prijaviti prijavitelji iz cijele Republike Hrvatske, a na raspolaganju će im biti ukupni indikativni iznos od 26.950.000,00 € .
Cilj ovog Poziva je razvoj javne poslovne infrastrukture: poduzetničkih zona, poduzetničkih potpornih institucija, razvojno-istraživačke i turističke infrastrukture kako bi se potaknuo rast malih i srednjih poduzeća, privukla ulaganja, unaprijedio turistički potencijal u Republici Hrvatskoj te na taj način doprinijelo uravnoteženom regionalnom razvoju.
Poziv je otvoren do 3. veljače 2014. godine
Više informacija:
Dana 02.12.2013. u Ministarstvu turizma održana je prezentacija akcijskih planova Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. Prezentirani su slijedeći programi:
Prezentacije su objavljene na stranicama Ministarstva turizma na slijedećem linku:
http://www.mint.hr/default.aspx?id=11663
Predmetni dokumenti mogu se komentirati najkasnije do 11. prosinca 2013.
Na prezentaciji akcijskih planova je ispred Razvojne agencije Zadarske županije sudjelovao Josip Matassi, voditelj odjela za međunarodnu suradnju.
Kako Vam internet može pomoći u poslovanju? Zašto korisititi alate e-poslovanja? Kako poslovati efikasnije i fleksibilnije?..Neka su od pitanja na koja ćete dobiti odgovor na seminaru E-poslovanje koji organizira Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta.
Seminar će se održati 10. i 11. prosinca 2013. godine s početkom u 9,00 sati u prostorijama Poduzetničkog inkubatora, Grgura Budislavića 99, (Novi Bokanjac).
Tema seminara su:
Seminar se provodi kao nastavak projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja kojeg je sufinancirala Europska unija te je namijenjen svim zainteresiranim obrtnicima i malim i srednjim poduzetnicima koji žele znati nešto više o metodama, alatima i prednostima elektroničkog poslovanja i trgovanja.
Polaznicima će biti na raspolaganju računala tijekom cijelog seminara.
Seminar će voditi Davor Maričić (iz Instituta za elektroničko poslovanje d.o.o), informatički stručnjak sa višegodišnjim iskustvom u industriji (12 godina u ICT industriji), te 15 godina iskustva u privatnom sektoru malih i srednjih poduzeća.
Seminar je oslobođen kotizacije, a prijava je obavezna zbog bolje organizacije te ograničenog broja sudionika.
Ukoliko ste zainteresirani, molimo Vas da prijavu izvršite na telefon 023/492-880 ili e-mail: marija.bosnic@zadra.hr najkasnije do petka, 06. prosinca 2013.
PROGRAM SEMINARA
Izrada & održavanje: Point Web Factory