Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poduzetnici, prijavite se za besplatne savjetodavne usluge!

Projekt skraćenog naziva SMEPASS 2 koji se provodi u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007.-2013., usmjeren je na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj pružanjem savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzećima kako bi očuvali postojeća tržišta ili potražili nova.

U okviru projekta poduzetnici se tako mogu prijaviti za besplatne savjetodavne usluge u području marketinških aktivnosti, razvoju novih proizvoda i sustavu upravljanja kvalitetom.

Prijave se vrše putem on-line obrasca a prvi krug prijava traje do 15. prosinca 2013. godine. Za prijavu molimo slijedite poveznicu www.smepass2.eu, te kliknite na ikonuon-line prijava.

Nakon ovoga, objavit će se još dva javna poziva za prijave i to u svibnju/lipnju 2014. i ustudenome/prosincu 2014. 

Javni pozivi najavljeni su i promotivnim spotom na TV kanalima kojeg možete pogledati u nastavku.

Vijeće EU odobrilo program COSME

Na jučerašnjem sastanku članova Vijeća Europske unije, donesena je odluka o odobrenju i podršci novom programu namijenjenom konkurentnosti poduzeća. Program poznatiji pod nazivom COSME, bavit će se specifičnim potrebama mikro, malih i srednjih poduzeća u zemljama prihvatljivima programom. Pomoću proračuna od 2,3 milijarde eura za sedmogodišnje razdoblje, doprinosit će konkurentnosti EU poduzeća pomoću poboljšavanja pristupa financiranju, olakšanom pristupu tržištima unutar Unije i inozemstvu te okvirnim uvjetima za promociju poduzetništva. S obzirom na ključnu ulogu malih i srednjih poduzeća kao pokretača rasta i stvaranja novih radnih mjesta, program COSME je ugrađen u strategiju Europa 2020 koja je osmišljena kako bi se suprotstavila učincima gospodarske krize i pripremila Uniju za razdoblje od idućih deset godina.
Slika: Google Images

Javni poziv iz programa Razvoj energetskog sustava – Program poticanja razvoja energetskog sustava za 2013. (Pomoći unutar općeg proračuna)

Datum objave:
04.12.2013.
Status:
Sektor:
Regija:
Budžet:
5.700.000,00 kn
Podaci o ugovarateljskom tijelu:
Kratak opis natječaja:
Predmet ovog Otvorenog javnog poziva je dodjela potpore Ministarstva gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) za aktivnost A1 Potpore za energetsku učinkovitost – Pomoći unutar općeg proračuna. Prioritet ovog Otvorenog javnog poziva je da se kroz pomoć proračunima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, odnosno proračunskim korisnicima JLP(R)S-e potakne korištenje i razvoj energetske učinkovitosti i korištenje obnovljivih izvora energije.
 
Ciljevi:
  • Ojačati energetsku učinkovitost jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, uz osiguranje zadovoljenja energetskih potreba i ostvarenja ušteda u proračunu za rashode za energiju
  • Izgradnja kapaciteta za kontinuirano i samoodrživo gospodarenje energijom
  • Poboljšanje energetske učinkovitosti javne rasvjete
  • Uvođenje programskog alata za praćenje i analizu potrošnje energije
Prihvatljivi prijavitelji:
Ovaj Otvoreni javni poziv namijenjen je jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, općinama, gradovima i županijama, kao i njihovim proračunskim korisnicima, čije financijske planove konsolidiraju nadležni proračuni JLP(R)S-e, a koji su navedeni u Registru proračunskih korisnika proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Prihvatljive aktivnosti:
  • Ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija kojima se osigurava ušteda energenata iz obnovljivih izvora energije, kao i zamjena fosilnih energenata energentima iz obnovljivih izvora energije
  • Izgradnja kapaciteta za kontinuirano i samoodrživo gospodarenje energijom
  • Priprema projektne dokumentacije za objekte u kojima će se provesti energetska obnova
  • Uvođenje programskog rješenja i alata za praćenje i analizu potrošnje energije
  • Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
  • Marketinške aktivnosti poticanja energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije.
Najveći iznos potpore može iznositi 200.000,00 kuna. Od ukupno prihvatljivih troškova može se odobriti najviše 75% prihvatljivih troškova. Dodijeljena sredstva predstavljat će iznos od 75% sredstava koje će podnositelj prijave morati opravdati u 100% iznosu.
Javni poziv otvoren je do iskorištenja sredstava.
Dokumenti:

Održan seminar EBCL

U Razvojnoj agenciji Zadarske županije od 02. – 05. prosinca 2013. godine održan je seminar primjene temeljnih poslovnih kompetencija -EBCL .

Polaznici: sadašnji i budući poduzetnici su u okviru edukacije usvajali temeljna poslovna znanja sažeta tematski:

  •  Poslovno zakonodavstvo (zakonski oblici poslovnih organizacija, zakon o stečaju, primjena zakona o radu)
  •  Poslovni ciljevi i pokazatelji (profitabilnost, povrat na uloženi kapital, povrat ulaganja, likvidnost, odnos vlastitog kapitala i ukupnog kapitala, poluga, novčani tijek)
  • Računovodstvo (ciljevi financijskog izvještaja, funkcija i strukture bilance stanja, aktiva, kapital i obaveze, pasiva, račun dobiti i gubitka, amortizacija, analiza računa dobiti i gubitka, analiza financijskih izvještaja)
  •  Obračunska kalkulacija i formiranje cijena (zadaci računovodstva troškova, formiranje cijena, računovodstvo troškovnog centra, računovodstvo profitnog centra, primjena ključnih poslovnih kompetencija).
  • Ljudski potencijali – sigurnost poslovanja

Seminar je vodila gđa Ljiljana Pejić, predsjednica Hrvatske udruge konzultanata lokalne i regionalne samouprave (HUKON), certificirana voditeljica projekata Znanstvenog vijeća poslovnih kompetencija za Europu s EBC*L licencom, članica međunarodnoga konzorcija iskusnih znanstvenika i praktičara okupljenih u Centru za menadžment temeljen na znanstvenim dokazima (CEBMa).

Mr.sc. Ljiljana Pejić: „ Svakom poslodavcu, ovisno o veličini poslovnog subjekta i strukturi u sustavu poslovnog odlučivanja potrebna su jasna jamstva poslovnih kompetencija osoblja. Praktična znanja, vještine i kompetencije stečene stručnom edukacijom osiguravaju primjenjivu i mjerljivu kompaktnost i efikasnost interno i eksterno.  Izobrazba i provjera poslovnih kompetencija osoblja može se provoditi na različitim razinama rada i rukovođenja, ali će uvijek potvrditi zahtjev poslodavca da samo s kompetentnim osobljem može postići kvalitetan poslovni rezultat.“

Komentari polaznika seminara su pozitivni: „Ovo je za mene najbolji seminar na kojem sam bio i rado bi opet otišao na isti.“                                                                                                             

Solana Nin uz pomoć Razvojne agencije Zadarske županije dobila 1,4 milijuna kn EU sredstava za ekološku proizvodnju soli

Dana 5. prosinca 2013. U Ninu, predstavljen je  Projekt Solane Nin, vrijedan 1,4 milijuna kuna, pod nazivom Cvijet soli i poslovanja – ekološka proizvodnja konzumnihi terapeutskih soli kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Projekt vrijedan 186.135,68 EUR sufinancira Europska unija, s iznosom od 158.066,42 EUR, a Solana Nin participira s udjelom od 28.069,26 EUR. Cilj projekta je postizanje veće konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz jačanje zelene ekonomije, energetske učinkovitosti i eko standarda u proizvodnji.

Ključne aktivnosti projekta obuhvatit će rekonstrukciju postojećih pogona Solane Nin, točnije, zamjenu postojećeg krova novim koji zadovoljava sve potrebne standarde organske i ekološke proizvodnje soli, unaprjeđenje proizvodnih procesa, eko certifikaciju, edukaciju djelatnika o ekološkim procesima, te promociju vrijednosti koje generira projekt.

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA je zajedno sa Solanom Nin pripremila projektni prijedlog koji je ugovoren 26.10.2013. Tijekom 18 mjeseci provedbe projekta, ZADRA će kao jedan od članova nadzornog odbora projekta nadzirati provedbu projekta, a ujedno će pružati i tehničku pomoć projektnom timu pri samoj provedbi projekta.

Tijekom predstavljanja projekta, predstavnik ZADRA-e, Josip Matassi, kao član nadzornog odbora projekta, istaknuo je da Solana Nin predstavlja svijetli primjer manje hrvatske tvrtke koja je sa zdravim projektom privukla bespovratna financijska sredstva, što će joj osigurati kvalitetan nastup na domaćem i stranom tržištu, te da bi se njezinim primjerom trebali povesti i ostali srednji i mali poduzetnici. Ključ uspjeha jeu procesu osmišljavanja projekta, naglasio je Matassi, voditi računa o utjecaju projekta na poslovanje tvrtke, ali i širu zajednicu. Upravo je to pravi put prema poboljšanju gospodarske slike zemlje.

Objavljen Poziv za dostavu projektnih prijedloga Sheme dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu u okviru Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007.-2013.

Operativni program Regionalna konkurentnost 2007.-2013. ima tri prioritetne osi, a ovaj Poziv objavljuje se u okviru Prioritetne osi 1. Razvoj i unaprjeđenje regionalne infrastrukture i jačanje atraktivnosti regija, Mjere 1.1 Podrška razvoju javne infrastrukture. Poziv se nastavlja na tri poziva prethodno objavljena u sklopu prve prioritetne osi IPA Operativnog programa Regionalna konkurentnost, uz napomenu da se na ovaj Poziv, za razliku od prethodnih, mogu prijaviti prijavitelji iz cijele Republike Hrvatske, a na raspolaganju će im biti ukupni indikativni iznos od 26.950.000,00 € .
Cilj ovog Poziva je razvoj javne poslovne infrastrukture: poduzetničkih zona, poduzetničkih potpornih institucija, razvojno-istraživačke i turističke infrastrukture kako bi se potaknuo rast malih i srednjih poduzeća, privukla ulaganja, unaprijedio turistički potencijal u Republici Hrvatskoj te na taj način doprinijelo uravnoteženom regionalnom razvoju.

Poziv je otvoren do 3. veljače 2014. godine

 

Više informacija:

http://www.strukturnifondovi.hr/contest/open/shema-dodjele-bespovratnih-sredstava-za-poslovnu-infrastrukturu-

Prezentacija akcijskih planova Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020.

Dana 02.12.2013. u Ministarstvu turizma održana je prezentacija akcijskih planova Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. Prezentirani su slijedeći programi:

  • Nacionalni program razvoja malog i srednjeg poduzetništva SME,
  • Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja,
  • Nacionalni program unapređenja ponude malih obiteljskih hotela
  • Nacionalni program razvoja kongresne ponude
  • Program jačanja konkurentnosti ljudskih potencijala u turizmu
  • Nacionalni program razvoja socijalnog turizma

Prezentacije su objavljene na stranicama Ministarstva turizma na slijedećem linku:

http://www.mint.hr/default.aspx?id=11663

 

Predmetni dokumenti mogu se komentirati najkasnije do 11. prosinca 2013.

Na prezentaciji akcijskih planova je ispred Razvojne agencije Zadarske županije sudjelovao Josip Matassi, voditelj odjela za međunarodnu suradnju.

Besplatna publikacija o projektima iz programa LIFE

Donosimo Vam besplatnu publikaciju o projektima iz programa LIFE koji su dovršeni u 2012. godini, a odnose se na područje okoliša. Svake se godine dodjeljuju nagrade projektima koji promiču najbolje prakse i inovativne aktivnosti, a ove je godine nagrađeno ukupno 13 projekata iz područja okoliša, dok su četiri projekta osvojila nagradu “Najbolji od najboljih”. Ti su projekti postigli veliki napredak u upravljanju vodama i demonstriraju niz prenosivih mjera. U publikaciji je sadržano svih 17 projekata koji zajedno pomažu državama članicama u provođenju politike zaštite okoliša na nacionalnoj i europskoj razini.
Slika: Google Images

Pregled natječaja koji završavaju u prosincu

Donosimo Vam pregled natječaja koji su trenutačno otvoreni i obuhvaćaju bespovratna sredstva, izvođenje radova, pružanje usluge ili nabavu robe. Natječaji se odnose na Republiku Hrvatsku, zemlje Europske unije i regiju.
Naziv natječaja: Poboljšanje alata za praćenje cijena hrane i diseminaciju detaljnih prosječnih cijena 
Datum završetka: 04.12.2013.
Naziv natječaja: Višestruki ugovor o pružanju usluga u području akcija vanjskih revizija, financiranih od strane Europskog razvojnog fonda i Općeg proračuna EU 
Datum završetka: 06.12.2013.
Naziv natječaja: Razvoj civilnog društva u Crnoj Gori 
Datum završetka: 06.12.2013.
Naziv natječaja: Općina Preko: izgradnja kanalizacijskog sustava faze IV i V 
Datum završetka: 09.12.2013.
Naziv natječaja: Rekonstrukcija i izgradnja kanalizacijskog sustava sanitarno-otpadnih voda u Općini Motovun 
Datum završetka: 09.12.2013.
Naziv natječaja: Budućnost Interneta 
Datum završetka: 10.12.2013.
Naziv natječaja: Promicanje seksualnog zdravlja i prava – opći pristup reproduktivnom zdravlju 
Datum završetka: 10.12.2013.
Naziv natječaja: Mehanizam pomoći za Atlantski akcijski plan 
Datum završetka: 10.12.2013.
 
Naziv natječaja: EURES pripremne akcije – “Vaš prvi EURES posao” 
Datum završetka: 10.12.2013.
Naziv natječaja: Rekonstrukcija Supilove ulice u Gradu Delnice 
Datum završetka: 10.12.2013.
Naziv natječaja: Razvoj ljudskih potencijala unutar HZZ-a (HR 12 IB SO 01 TWL) 
Datum završetka: 12.12.2013.
Naziv natječaja: IPA Prekogranični program Hrvatska-Crna Gora 2007.-2013. – Treći poziv za podnošenje projektnih prijedloga
Datum završetka: 13.12.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o dovršetku okvira EU-a o brodovima s pogonom na ukapljeni prirodni plin i relevantnoj infrastrukturi za opskrbu gorivom 
Datum završetka: 16.12.2013.
Naziv natječaja: Općina Stupnik: građevinski radovi na dijelu kolektora GSK 2 u sustavu odvodnje – II faza izgradnje uz izgradnju kuće konektora 
Datum završetka: 16.12.2013.
Naziv natječaja: Dostava potrebne informatičke opreme i uspostavljanje informatičke infrastrukture za Integrirani sustav zemljišne administracije (ISZA) 
Datum završetka: 16.12.2013.
Naziv natječaja: Usklađivanje Carinske uprave Republike Hrvatske s normama, organizacijom i operativnom metodologijom EU post carinske kontrole i revizije
Datum završetka: 17.12.2013.
Naziv natječaja: Općina Lumbarda: Izmjene dijela kanalizacijskog sustava – faza I 
Datum završetka: 17.12.2013.
Naziv natječaja: Rekonstrukcija nerazvrstanih cesta u Općini Maruševec 
Datum završetka: 17.12.2013.
Naziv natječaja: Statističke usluge: obrazovna statistika 
Datum završetka: 20.12.2013.
Naziv natječaja: Strukturna potpora organizacijama za istraživanje europskih javnih politika i organizacijama civilnog društva na europskoj razini 
Datum završetka: 20.12.2013.
Naziv natječaja: Usluge “Extra muros” u području prostornog informiranja i geografskog informacijskog sustava (GIS) 
Datum završetka: 20.12.2013.
Naziv natječaja: Okvirni ugovor o istraživanju i tehničoj pomoći u području javne nabave
Datum završetka: 23.12.2013.
Naziv natječaja: ReferNet Javni poziv za dostavu prijedloga suradnja Hrvatska-Danska 
Datum završetka: 24.12.2013.
Naziv natječaja: Javni poziv Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za dostavu projektnih prijedloga financiranih sredstvima Europske unije (2014. – 2020.) 
Datum završetka: 31.12.2013.
Slika: Google Images

Seminar za poduzetnike E-poslovanje

Kako Vam internet može pomoći u poslovanju? Zašto korisititi alate e-poslovanja? Kako poslovati efikasnije i fleksibilnije?..Neka su od pitanja na koja ćete dobiti odgovor na seminaru  E-poslovanje koji organizira Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta.

Seminar će se održati 10. i 11. prosinca 2013. godine s početkom u 9,00 sati u prostorijama Poduzetničkog inkubatora, Grgura Budislavića 99, (Novi Bokanjac).

Tema seminara su:

  • Online marketing
  • Izrada web stranica (CMS)
  • eCommerce (webshop)
  • mobilne aplikacije i marketing
  • plaćanje i naplata na Internetu (CMS)
  • analitika i mjerljivost.

 

Seminar se provodi kao nastavak projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja kojeg je sufinancirala Europska unija te je namijenjen svim zainteresiranim obrtnicima i malim i srednjim poduzetnicima koji žele znati nešto više o metodama, alatima i prednostima elektroničkog poslovanja i trgovanja.

 

Polaznicima će biti na raspolaganju računala tijekom cijelog seminara.

Seminar će voditi Davor Maričić (iz Instituta za elektroničko poslovanje d.o.o), informatički stručnjak sa višegodišnjim iskustvom u industriji (12 godina u ICT industriji), te 15 godina iskustva u privatnom sektoru malih i srednjih poduzeća.

Seminar je oslobođen kotizacije, a prijava je obavezna zbog bolje organizacije te ograničenog broja sudionika.

Ukoliko ste zainteresirani, molimo Vas da prijavu izvršite na telefon 023/492-880 ili e-mail: marija.bosnic@zadra.hr najkasnije do petka, 06. prosinca 2013.

 

PROGRAM SEMINARA

e-poslovanje (4)

 

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory