Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na seminar: ”Kako provoditi EU projekt”

Razvojna agencija Zadarske županije u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta organizira seminar na temu: ”Kako provoditi EU projekt”. Seminar će se održati od 17. – 19. ožujka 2014. godine s početkom u 9 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije, Grgura Budislavića 99 (Novi Bokanjac).

Program seminara uključuje slijedeće teme:

  • Uspostava projektnog tima i koordiniranje tima, upravljanje projektnim aktivnostima i upravljanje rizicima
  • upravljanje projektnim financijama, upravljanje dokumentacijom
  • izvještavanje, financijska revizija projekta
  • upravljanje projektima izgradnje javne i poslovne infrastrukture
  • upravljanje projektima proširenja kapaciteta poduzeća
  • upravljanje projektima jačanja konkurentnosti malog gospodarstva
  • PRAG – EU procedure i pravila za nabavu i ugovaranje
  • zakon o javnoj nabavi RH, razlika između hrvatskog Zakona o javnoj nabavi i PRAG-a
  • postupci javne nabave za subjekte koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi

U cilju lakšeg praćenja seminara polaznici bi trebali ponijeti prijenosno računalo.

Seminar će voditi gosp. Darko Ivanić  iz tvrtke Superna d.o.o. koji ima bogato iskustvo u provedbi projekata financiranih iz EU fondova.

Molim vas da svoje sudjelovanje na seminaru najavite do četvrtka 13. ožujka 2014. godine, na e-mail:  zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.

MINPO predstavilo četiri tematska mini vodiča za poduzetnike

Mali i srednji poduzetnici od danas mogu lakše doći do informacija. U sklopu II. faze projekta „BIZimpact“ – Poboljšavanje informiranosti hrvatske poslovne zajednice, Ministarstvo poduzetništva i obrta predstavilo je četiri mini vodiča za male i srednje poduzetnike: Zaštita tržišnog natjecanja i državne potpore, Zaštita intelektualnog vlasništva, Sigurnost hrane i Norme za industrijske proizvode. Mini vodiči donose najaktualnije informacije s navedenih područja, prikaz utjecaja propisa na poslovnu zajednicu, liste najčešćih pitanja i odgovora, popise najvažnijih propisa te popis institucija i izvora na kojima mali i srednji poduzetnici mogu potražiti dodatne informacije.
Predstavljajući mini vodiče, ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras izjavio je da su aktivnosti u sklopu projekta BIZimpact dio sveobuhvatnog programa Ministarstva s ciljem poboljšanja podrške i dijaloga s malim i srednjim poduzetnicima. Moje kolege i ja zadnja dva tjedna predstavljamo novi Poduzetnički Impuls za 2014. godinu, program namijenjen stotinama poduzeća iz cijele Hrvatske s planiranim ukupnim proračunom od 1,26 milijardi kuna. Unutar tri prioriteta oformljeno je deset mjera na koje poduzetnici mogu prijaviti svoje projekte i aktivnosti za korištenje bespovratnih sredstava Ministarstva poduzetništva i obrta i Hrvatske agencije za malo gospodarstvo i investicije. Zamjenik ministra poduzetništva i obrta Dražen Pros izjavio je kako Ministarstvo poduzetništva i obrta ima otvorena vrata za sve hrvatske male i srednje poduzetnike te im poručio: želimo čuti Vaše stavove, uključiti vas u proces dijaloga i zajedno s Vama raditi na unapređenju Vašeg poslovanja i konkurentnosti hrvatskog gospodarstva. U predstavljanju mini vodiča sudjelovali su predstavnici: Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, Hrvatskog zavoda za norme, Ministarstva gospodarstva, Ministarstva poljoprivrede i Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo.
Voditelj projektnog tima Ricardo Pinto izrazio je zadovoljstvo izlaskom četiri mini vodiča, zahvalio se svim predstavnicima institucija koji su sudjelovali u njihovom nastanku te najavio skori izlazak još petnaest novih mini vodiča, koji su rezultat poduzetničkih potreba i suradnje i rada stručnjaka s različitih područja.

Glavni korisnik projekta „BIZimpact“ je Ministarstvo poduzetništva i obrta Republike Hrvatske (MINPO), a ostali korisnici su: Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (HAMAG INVEST), Hrvatska gospodarska komora (HGK), Hrvatska obrtnička komora (HOK), Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) i Hrvatski savez zadruga (HSZ). Projekt je financiran sredstvima Europske unije.

Javni poziv za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma danas je objavilo Javni poziv za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem  Programa konkurentnost turističkog gospodarstva.

MJERE PROGRAMA – NAMJENA BESPOVRATNIH SREDSTAVA

•             Mjera A  – povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija, poboljšanje socijalne uključenosti,

•             Mjera B – razvoj posebnih oblika turizma

•             Mjera C- priprema projektne dokumentacije za nove investicije u turizmu

•             Mjera D – internacionalizacija i međunarodna prepoznatljivost

 

Za dodjelu bespovratnih sredstva prijaviti se mogu: subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), seljačka domaćinstva (OPG koje pruža ugostiteljske i/ili turističke usluge), fizičke osobe – privatni iznajmljivač.

Prijave projekata primaju se on line, od 28. veljače 2014. do 15. travnja 2014., na propisanom obrascu zahtjeva dostupnom na web stranicama Ministarstva turizma.

Cjelokupnu dokumentaciju možete pronaći na sljedećoj poveznici: http://www.mint.hr/default.aspx?id=7936

Predstavljanje Poduzetničkog impulsa 2014 u Zadru

Za poduzetnike i obrtnike na zadarskom području Poduzetnički impuls za 2014. godinu predstavljen je u utorak, 25. veljače 2014., u prostorijama IMPACT centra, Put Stanova b.b.,  u Zadru. Program su ispred Ministarstva poduzetništva i obrta zamjenik ministra gospodin Dražen Pros  te Vlatka Mlakar i Antonija Mršić. Istaknuta je važnost i cilj programa, stvaranje povoljnijeg poduzetničkog okruženja te poticanje inovacija i internacionalizacije u svrhu povećanja dodane vrijednosti stvorene u sektoru malog gospodarstva.
Poduzetnički impuls 2014. sadrži mjere poticanja razvoja malog i srednjeg poduzetništva za koje se koriste sredstva državnog proračuna te strukturnih fondova EU, a koji su Hrvatskoj postali dostupni njenim članstvom u EU. Poduzetnici s područja Zadarske županije prošle su godine u Poduzetničkom impulsu sudjelovali s 49 potpora, u iznosu od 3,1 milijun kuna. Na prezentaciji je sudjelovalo oko 120 sudionika iz privatnog i javnog sektora Zadarske županije.
 Sve novosti iz Ministarstva poduzetništva i obrta možete pratiti i na Facebooku te Twitteru!

 

Publikacija o malim i srednjim poduzećima Hrvatske i utjecaju EU na njihov sektor

Izvješće o malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj – 2013. treća je godišnja publikacija u izdanju CEPOR-a o stanju sektora malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj na godišnjoj razini koja prikazuje važne aspekte sektora malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj. Cilj Izvješća je informirati nadležne institucije i širu javnost o problematici sektora malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj, te kreirati kvalitetnu informacijsku osnovu za donošenje odluka koje će omogućiti jačanje poduzetničke kulture i sektora malih i srednjih poduzeća radi povećanja kapaciteta zapošljavanja, jačeg doprinosa ukupnom prihodu i izvoznom potencijalu Hrvatske. Ulaskom Republike Hrvatske u Europsku uniju donosi velike i bitne promjene za hrvatsko gospodarstvo, a koje se direktno odražavaju i na sektor malih i srednjih poduzeća. U sklopu projekta Europske unije „Poboljšanje administrativne učinkovitosti na nacionalnoj razini”, u razdoblju od veljače do lipnja 2012. godine provedena je studija čiji je cilj procjena učinaka pristupanja Europskoj uniji na sektor malih i srednjih poduzeća u Republici Hrvatskoj.

Više o svemu saznajte u publikaciji: http://www.europski-fondovi.eu/sites/default/files/dokumenti/CEPOR%20izv…

Izvor: http://www.hup.hr/objavljena-je-treca-publikacija-izvjesce-o-malim-i-sre…

100 milijardi eura za inovacije iz europskih regionalnih fondova

U sklopu najnovijih velikih reformi regionalne politike EU u okviru novog višegodišnjeg proračuna 2014.-2020., oko 100 milijardi eura biti će namijenjeno istraživanju i inovacijama, informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji, malom i srednjem poduzetništvu i niskoj emisiji ugljika. Ovom promjenom u europskom proračunu omogućiti će se bolja sinergija između programa Horizon 2020, glavnog programa namijenjenog istraživanju i Europskog fonda za regionalni razvoj, koji predstavlja bitnu komponentu u ukupnom proračunu EU. Cilj financijske preraspodjele je rješavanje jaza i smanjivanje odljeva mozgova iz europskih istočnih i južnih zemalja. Iako su inovacije ionako uključene u program Horizon 2020, europski predstavnici kako je tom sektoru potrebno još više sredstava.
Više o programu Horizon 2020: http://www.europski-fondovi.eu/program/horizon

Javni poziv – Mali inovacijski vaučeri

SEE_INNOVA projekt pokreće Poziv za Iskazivanje interesa s ciljem selekcije pružatelja usluga (PU) za stvaranje međunarodne liste stručnjaka koji će podržati implementaciju Malih inovacijskih vaučera, pružajući pomoć istraživačima u realizaciji malih inovacijskih projekata.
Više o poticajima možete pogledati u prilogu.

Prilozi:

1. Poziv za iskaz interesa

2. Prijavni obrazac

3. Fotografija: Eldery need box

Poziv na edukaciju: Kako financirati svoje projekte iz EU fondova?

Razvojna agencija Zadarske županije organizira seminar na temu: ”Kako osmisliti i napisati projekt te dobivati sredstva iz EU fondova”. Seminar će se održati od 03. – 06. ožujka 2014. godine s početkom u 9 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije, Grgura Budislavića 99 (Novi Bokanjac).

 

Na seminaru će biti obrađene slijedeće teme:

  • Projekt i upravljanje projektom,
  • Identifikacija odgovarajućeg natječaja, čitanje natječaja i pregled natječajne dokumentacije,
  • Analiza dionika, problema,
  • Logička matrica,
  • Izrada kratkog prikaza projekta, traženje strateških partnera
  • Izrada plana aktivnosti,
  • Izrada proračuna
  • Naječešće pogreške u pripremi projektne dokumentacije; gdje pronaći informacije i od koga tražiti pomoć..

Seminar će voditi gđa Andrea Vugrinović iz tvrtke Superna d.o.o. koja ima bogato iskustvo u pripremi i provedbi projekata financiranih iz predpristupnih fondova.

U cilju lakšeg praćenja seminara polaznici bi trebali ponijeti prijenosno računalo.

Seminar je oslobođen kotizacije.

Molim vas da svoje sudjelovanje na seminaru najavite do četvrtka  27. veljače 2014. godine, na e-mail:  zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.

Objavljen novi Javni poziv Ministarstva turizma – “Konkurentnost turističkog gospodarstva”

Ministarstvo turizma predstavilo je program dodjele bespovratnih potpora u 2014. godini pod nazivom „Konkurentnost turističkog gospodarstva“. Kroz program će Ministarstvo turizma s ukupno 26,65 milijuna kuna sufinancirati projekte usmjerene na obogaćivanja turističke ponude, stvaranje inovativnih turističkih proizvoda, povećanja zaposlenosti, umrežavanje pružatelja usluga u turističke klastere te projekte unapređenja međunarodne turističke prepoznatljivosti. Također, po prvi je puta omogućeno sufinanciranje izgradnje bazena i u domaćinstvima (iznajmljivači u privatnom smještaju) te sufinanciranje trogodišnjeg članstva u prestižnim međunarodnim brendovima za smještajne i ugostiteljske objekte.
Program dodjele bespovratnih potpora sastavljen je od četiri mjere, od kojih svaka ima različitu namjenu sufinanciranja:
  • Mjera A – Povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija i poboljšanje socijalne uključenosti u hotelima (hotel, aparthotel, turističko naselje, hotel baština i pansion), kampovima (kamp, kamp naselje, kampiralište, kamp odmorište i hostel), seljačkim domaćinstvima (OPG) i objektima u domaćinstvu (soba, apartman, kuća za odmor, kamp u domaćinstvu)
  • Mjera B – Razvoj posebnih oblika turizma
  • Mjera C – Priprema projektne dokumentacije za nove investicije u turizmu
  • Mjera D – Internacionalizacija i međunarodna prepoznatljivost
Sredstva programa namijenjena su subjektima malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), seljačkim domaćinstvima (OPG koje pruža ugostiteljske i/ili turističke usluge) i fizičkim osobama – privatni iznajmljivači, a ovisno o mjeri, potpore se kreću od 30 do 500 tisuća kuna.
Prijave projekata primaju se on line, od 28. veljače pa sve do 15. travnja 2014. godine.
Prezentacija programa “Konkurentnost turističkog gospodarstva”: http://www.europski-fondovi.eu/sites/default/files/dokumenti/140221_KTG.pdf

Novostima u e-poslovanju do konkurentnijeg poduzetništva

U sklopu II. faze projekta „e-Poslovanje“ – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem e-poslovanja, Ministarstvo poduzetništva i obrta predstavilo je novu internet stranicu www.eposlovanje.eu i www.eposlovanje.com.hr. Riječ je o e-aplikaciji, koja će znatno unaprijediti znanje i mogućnosti korištenja elektroničkog poslovanja u Hrvatskoj.

Predstavljajući novu internet stranicu, ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras izjavio je kako je zadovoljan što Ministarstvo može malim i srednjim poduzetnicima ponuditi pomoć u njihovom poslovanju, nudeći im rješenja novih tehnologija koja im otvaraju šire tržište, a sve u cilju unaprjeđenja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva.q

Kao središnje mjesto za informiranje o elektroničkom poslovanju u Republici Hrvatskoj, nova internet stranica donosi konkretne savjete, iskustva i podršku vezanu uz elektroničko poslovanje, s ciljem da postane primarni oslonac poduzetničkim potpornim institucijama i tvrtkama zainteresiranim za e-poslovanje. Na samoj internet stranici bit će moguće preuzeti razna izdanja i publikacije kao dodane vrijednosti koje je projektni tim inicirao. Jedna od njih je „Priručnik za e-poslovanje – Centri izvrsnosti za poslovnu podršku“, koji donosi konkretne savjete svim zainteresiranim za uvođenje e-poslovanja u svakodnevni rad vlastitih tvrtki.

Internet stranica i novi priručnik izrađeni su u sklopu projekta e-Poslovanje („Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja“) čiji je glavni cilj unaprijediti konkurentnost hrvatskog gospodarstva primjenom alata elektroničkog poslovanja.

Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta Republike Hrvatske. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu Operativnog programa Regionalna konkurentnost i Vlade RH u iznosu od 970.460 EUR, i traje 22 mjeseca, od siječnja 2013. do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.

e-Poslovanje_predstavljanje nove web stranice 1

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory